Adidas

Adidas, inovativni pristop

Adidas je že skoraj stoletje pojem za inovativni pristop .

Inovativni pristop je bila že sama ustanovitev blagovne znamke Adidas v dvajsetih letih dvajsetega stoletja. V čevljarski družini je sin ugotovil, da lahko družinsko obrt razširi z ponudbo športne obutve. Po desetletju proizvodnje športne obutve je sledilo sponzorstvo najboljšemu sprinterju tistega časa. Na olimpijskih igrah v Berlinu je dosegel še danes velik dosežek, štiri zlate medalje v obutvi proizvajalca Adidas. Dogajanje na olimpijskih igrah pa so spremljale kamere, ki so oddajale po vsem svetu sliko v barvah. Sledila so velika naročila, ki so bila za tiste čase neverjetna. Vse našteto pa se je zgodilo pred drugo svetovno vojno. Kar kaže ne le na inovativnost ustanovitelja blagovne znamke Adidas, ampak tudi začetke današnje prakse športnih dogodkov, športne opreme, sponzorstva, medijske podpore športnih dogodkov in vsega kar danes razumemo pod pojmom šport. Danes si enako ne znamo predstavljati olimpijske igre in druga odmevna športna tekmovanja brez televizijskih kamer ter prenosa dogajanja po vsem svetu preko raznih medijev, brez sponzorjev, brez znanih vrhunskih športnikov ter številnih drugih sestavin sodobnega športa. Adidas z razvojem in napredkom ne miruje, poleg športne opreme posega z inovativnostjo na razna druga področja. Na področju raziskave in razvoj se je do današnjih dni zvrstilo veliko odmevnih dosežkov nemške blagovne znamke. Lansko leto je tako blagovna znamka uvedla inovativni pristop z mobilno aplikacijo. Z njo smo dobili prvo rezervacijsko mobilno aplikacijo v obutveni industriji. Podobno kot pred dolgimi desetletji, se je tudi tokrat izkazal vizionarski duh blagovne znamke Adidas. V njem pa je tudi kanček nostalgije. Mobilna aplikacija danes na sodoben način počne to, kar je pred skoraj stoletjem počel Adi Dassler na takrat sodoben način.

Adi Dassler je namreč tržil svoje proizvode na takrat znan način od vrat do vrat, kar v sodobni inačici danes počne Adidas mobilna aplikacija.

Tukaj

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja