Ali je smiselno k prehrani dodajati magnezij?

Magnezij je snov, ki je življenjsko pomembna za naše telo. Brez njega preprosto ne moremo živeti. Pogostokrat slišimo, kako se magnezij in ostale minerale povezuje s splošnim občutjem, vitalnostjo, prožnostjo kosti in ostalimi dejavniki, ki vplivajo na splošno počutje človeka. Dejansko je magnezij zelo pomemben pri številnih procesih, ki potekajo v našem organizmu. Zagotavlja denimo zdravo strukturo kostnega tkiva, vpliva na delovanje pri stotinah različnih encimov, sodeluje pri sintezi beljakovin in pri presnovi ogljikovih hidratov ter maščob.

Magnezij tako kot večino mineralov ljudje pridobimo v telo prek hrane, ki jo dnevno zaužijemo. Vendar pa način življenja ali pa nenadna bolezen lahko vplivata na način našega prehranjevanja in s tem na kakovost zaužite hrane. Če se prehranjujemo z industrijsko predelano prehrano, če smo na zelo restriktivnih dietah, če bolehamo za boleznijo, ki ima simptome povečanega izločanja (potenje, uriniranje), potem moramo dodajati magnezij k naši prehrani v obliki prehranskih dopolnil. V primeru, da magnezija ne vnesemo dovolj v naše telo, potem se bodo bolezenski simptome še stopnjevali ali pa bomo pridobili nove simptome, ki so izključno vzrok tega, da nam primanjkuje magnezij. Simptomi, ki kažejo, da je čas, da dodamo magnezij v našo prehrano so številni. Med najbolj pogoste spadajo mišični krči, bruhanje in splošna slabost oziroma slabo počutje, glavobol, šibkost, lomljivi nohti in še bi lahko naštevali. Kadar se pojavijo takšni simptomi in če nasploh opazimo, da izločamo več kot sicer oziroma, da se je naša prehrana bistveno poslabšala, potem je smiselno dodajati magnezij. Simptomi, ki smo jih pravkar našteli, bi po tem morali izginiti, v nasprotnem primeru pa moramo obiskati zdravnika.