Arhivi Kategorije: Hujšanje

Whey proteini, sirotkine beljakovine

Whey proteini so zdrava prehrana na učinkovit način. Z whey proteini lahko začnemo dan ter si z njimi privoščimo zdrav zajtrk. Pogoj je dovolj spanja ter prazen želodec. Priporočljiv čas spanja je od šest do osem ur, čas lahko po potrebi individualno prilagodimo po posvetu s strokovnjaki. Dober zajtrk so whey proteini v kombinaciji z ogljikovimi hidrati. Dober vir ogljikovih hidratov so v tem primeru ovseni kosmiči. Pri izbiri beljakovin je zelo pomembno zavedanje pomena pravega razmerja esencialnih in neesencialnih aminokislin. Posebno to velja za nekatere posebne prehranske pristope ter specifične potrebe.

Optimalna količina beljakovin

Količina beljakovin je odvisna od potreb in drugih dejavnikov. Kakovostni whey proteini se lahko uživajo do petdeset gramov dnevno, več ali manj odvisno od spola, obremenitve, starosti in drugih dejavnikov. Hkrati se velja zavedati sposobnosti presnove organizma ter morebitnih drugih posebnosti. Priporočljiva količina beljakovin je do šestdeset gramov za odrasle moške in do petdeset za odrasle ženske.

proteini koncentrat in izolat sirotke

sirotka je kvalitetna sestavina whey proteinov

Maksimalna količina za odrasle moške je sto štirideset ter sto dvajset za odrasle ženske. Pri pretiravanju lahko negativno vplivamo na zdravje kosti ter nastanek ledvičnih kamnov. Whey proteini lahko tudi poenostavijo prehranjevanje.

Beljakovine je priporočljivo združevati. Primer združevanja beljakovin je kruh in leča, grah in koruza, fižol, riž in koruza ter druge kombinacije. Whey proteini nam zagotavljajo najvišjo kakovost v najmanjši količini. Dodatna prednost je tudi hitro absorbiranje učinkovin ter zmanjšano število raznih stranskih učinkov, ki so značilni za uživanje nekaterih z beljakovinami bogatih živil.

Whey proteini obstajajo kot koncentrat in izolat. Prvi vsebuje malo maščob ter visoko biološko vrednost. Največkrat gre pri whey koncentratu za okrog petinsedemdeset odstotkov čisti protein. Izolat je po teži devetdeset odstotkov čisti protein, proizvajajo se z namenom odstranjevana laktoze in maščob. Whey proteini so v prvi vrsti zdrava in kakovostna prehrana, možni so terapevtski učinki pri celjenju ran, koristi pa osebam zelo različnih starostnih skupin.

Preverite ponudbo whey proteinov v FlexShop spletni trgovini.

Zagotovljeno izgubo kilogramov prinaša le naravno hujšanje

Hujšanje je ena izmed najbolj težkih nalog, pred katerim se vsaj enkrat v življenju znajde večina ljudi. Nikoli ni prepozno in nikoli prehitro, da se lotimo misije hujšanje. Res je, da je veliko lažje kilograme pridobiti, kakor jih kasneje izgubiti, a če se tega dela lotimo s resnostjo in vztrajnostjo, rezultat ne bo izostal. Drastične diete, ki se jih nekateri oklenejo s stradanjem in izčrpavanjem telesa so popolnoma zgrešene kajti, edino naravno hujšanje, je zdravo hujšanje. Pristop k naravnemu hujšanju pravzaprav sploh ni težak, v prvi vrsti moramo krepko spremeniti svoj življenjski slog.

Nobena skrivnost ni uspešnost zdravega hujšanja, veliko telesne aktivnosti, če se le da bodimo disciplinirani in si vsak dan vzemimo čas zase in seveda odpoved nekaterim škodljivim razvadam. Svoje dnevne obroke pa porazdelimo na pet manjših in seveda bolj zdravih. Preden se lotimo hujšanja, se moramo vprašati zakaj želimo shujšati, če je posredi preveč kilogramov, ki se jih želimo znebiti zaradi zdravja potem se hujšanja oprimimo z vsemi močmi. V kolikor pa želimo biti kakor manekenke iz televizije, potem je bolje, da že kar na začetku nehate. Naravno hujšanje je obenem tudi hujšanje z glavo. Le zdravo je pravo hujšanje.

Za vse, ki želite podrobno razumeti hujšanje, vabimo, da si preberejo vsebine na: http://www.webmd.com/diet/

Za uspešno hujšanje si naredimo načrt

Hujšanje je stvar, ki se je v današnjem času na žalost loteva veliko ljudi. Velikokrat smo naveličani yo-yo efektov neštetih diet, ki smo jih že preizkusili. Kar nekaj korakov je potrebnih, za uspešno hujšanje. Prvi in zelo pomembne začetek je, da si kupite tehtnico, točno, digitalno tehtnico, na kateri boste svojo uspešnost vsak dan preverili in si jo zapisali. Dobra motivacija je tehtanje prav vsak dan, saj vam bo že vsak dekagram manj, ki ga bo tehtnica pokazala dal nov veter v jadra. Verjemite, s vsakim izgubljenim kilogramom bo vaša volja večja.

Hujšanje ali ne, vsak dan je potrebno popiti dovolj vode, če izgubljaš kilograme pa je pomembna še zaradi enega razloga, saj vam bo dala občutek sitosti. Hujšanje naj ne bo samo tvoja osebna stvar, veliko lažje bo shujšati, če boste svojo namero povedali svojim najbližjim. Izrabljena zvijača, ki pa še, verjemite, vedno deluje je ta, da vsepovsod nalepite svoje slike, tiste, na katerih ste najbolj obilni. In, kar pozabite na izgovore v smislu, jutri začnem, s tem ne boste izgubili kilogramov ampak boste imeli slabo vest. Poleg zdravega prehranjevanja je ključnega pomena rekreacija, že pet minut na dan je dovolj za uspešno hujšanje.

Hujšanje, večno hrepenenje po vodnjaku mladosti

HujšanjeHujšanje, verjetno ni nikogar, vsaj oseb ženskega spola, ki še niso slišale za to besedo. Navadno se še posebej intenzivne priprave in napori do želene postave začnejo malo preden se začnejo poletni meseci in je čas, da se končno odvržejo odvečna oblačila. Že ob misli na kratka poletna krilca in na lahke majice se kar zgrozimo, ko zapremo oči in na tihem vidimo svojo zimsko podobo neznanke v ogledalu. Misija hujšanja je tako rekoč vsako leto nujno potrebna, pa, če si to želimo ali pa ne. Večina izmed nas si najprej pripravi shujševalni načrt. Hujšanje pa je proces, ki mora imeti več faz in se ne zgodi kar tako, iz dneva v noč. Dejstvo je, da prav vsak shujševalni načrt nikoli ni bil in nikoli ne bo enak za vse. Hujšanje tako zahteva povsem individualni pristop. To je pomembno predvsem zaradi dejstva, da smo si ljudje različni in telo vsakega posameznika zelo različno odreagira na določeno vrsto hrane. Vsak, ki hujšanje vzame dovolj resno se bo dobro spoznal s svojim telesom in z njegovimi zahtevami zato bo sčasoma zelo dobro ugotovil kaj mu ustreza in kaj ne. Težko in zahtevno opravilo, pa čeprav se nam ne zdi je hujšanje.

Hujšanje, ko veš, kaj ta beseda sploh pomeni

Hujšanje je precej aktualna tema v današnjem času, pa to ne velja le za tiste, ki se želijo znebiti telesne teže ampak tudi za ljudi, ki si želijo ustvariti lepše in zapeljivejše telo. Hujšanje ni garanje za kakšen kilogram manj, hujšanje je izboljšanje telesnega počutja in zdravja. Ko se lotimo hujšanja je dobro vedeti, kaj ta beseda v resnici pomeni. S hujšanjem želimo izgubiti odvečno maščobo in ne odvečnih kilogramov, čeprav to pride zraven, kar samo od sebe. Drastične diete, ki si jih nekateri zadajo so lahko zdravju zelo škodljive, zato, pamet v roke. Hujšanje mora biti postopno, s pametjo in preudarno, da si ne naredimo več škode kakor koristi. Hujšanje je dolgotrajen proces, a edini pravi recept za topljenje odvečne maščobe, je manj hrane in več gibanja. Navadno se misija hujšanje začne pred poletnimi meseci, ko se več ne moremo uspešno skriti pod kupi oblačil in je čas za oprijete majčke in kratka krilca.

Pomembno je, da vsak pri sebi naredi shujševalni načrt, ki se ga seveda mora držati. Hujšanje je stvar posameznika, ljudje smo različni zato mora biti tudi hujšanje povsem individualno. Zdrava prehrana je temelj in osnova, kadar se gremo hujšanje.

Tisoč razlogov najdemo, da se odločimo za hujšanje

Hujšanje, le kje je razlog za njega? Morda v tem, da želimo lepši in boljši zunanji izgled , ali pa je razlog v tem, da se želimo znebiti odvečnega bremena in se lažje gibati. Razlogov je več, navadno pa je najpomembnejši ta, da počasi že čutimo, da je naše zdravje zaradi prevelike telesne teže ogroženo. V tem primeru je zadevo potrebno prijeti v svoje roke, vsaj dokler še ni prepozno.

Najbolj pomembno je, da se oseba, ki se odloči za hujšanje drži vseh zapovedi, ki si jih postavi. Hujšanje navadno začnemo z dieto, ki je za marsikoga skrajni izhod v sili. Ljudje smo takšni, da se navadno najprej odločimo za tisti način hujšanja, ki ga ljudje najbolj opevajo in hvalijo. Veliko trde volje in predvsem samodiscipline je potrebno, če želimo doseči želene rezultate in tega se moramo dobro zavedati. Najprej zamenjajmo stil življenja in na svoj jedilnik vnesimo več sadja in več zelenjave, ter zdrave in uravnotežene prehrane. Tisoč in eno dieto poznamo, a vedeti moramo, da ni nobena čudežna. Hujšanje mora potekati na zdrav način, z nenadnimi in drastičnimi ukrepi si lahko nakopljemo več škode kot koristi. Disciplina in gibanje za zdravo hujšanje.

Zdrava prehranska dopolnila, ki vam lahko pomagajo pri hujšanju si lahko ogledate na tej povezavi.

3 ideje kako hujšati in obdržati idealno težo

Imate dovolj ponavljajočih se yo-yo efektov vsake od diet, ki ste jih preizkusili? Diete se dandanes lahko domisli praktično vsak. Preprosto preberete par uspešnic o zdravi prehrani in že se vam poraja naslednja dieta, ki daje zgolj začasen učinek, na dolgi rok pa prinaša zgolj razočaranje. Hujšanje se začne v glavi! Želja shujšati toliko in toliko kilogramov ne bo dovolj. Postaviti si je treba jasne cilje in akcijskih načrt, ki nas bo dejansko pripeljal do želen teže.

Ko enkrat pometem miselni prah, hujšanje lahko postane prav zabaven proces, ki bi mu lahko nadeli titulo »way of life«.

Proces hujšanja bo pri vsakem posamezniku podoben a vseeno akcijsko zelo različne. Če imate zgolj nekaj kilogramov preveč, boste lahko precej hitro ugledali ciljno črto v obliki želene številke na tehtnici. Tisti, ki pa želite izgubiti 10 in več kilogramov pa boste potrebovali bistveno bolj sofisticiran pristop in železno disciplino. Vsi pa lahko sledite naslednjim preprostim smernicam za hujšanje.

1. Dnevna poraba kalorij naj bo večja od vsote vnesenih kalorij! – Iz tega sledi, da preprosto moramo začeti z vadbo, če želimo presekati gordijski vozel odvečnih kilogramov. Povsem dovolj bo, če pričnete z redno hojo, ki naj traja vsaj pol ure. Če vam časovno ne uspe iti vsak dan, naredite kak kilometer ali dva vsaj trikrat na teden.

2. Učinkovita vadba s pomočjo Youtub-a – predstavitev vadbe preko video vsebin postaja vse bolj priljubljena. Youtube lahko postane tudi vaš vir idej za učinkovito vadbo. Vse kar morate narediti je vpis ključnih besed in vadba je pripravljena. Srečo lahko poskusite z vpisom: effective workout, leg workout, body workout, summer workout….

3. Jejte zdravo hrano in to večkrat na dan – za učinkovito vadbo boste potrebovali kvalitetne hranilne snovi, ki bodo skrbele za zadostno količino energije. Hitra hrana in nezdravi obroki vam dajo občutek sitosti, vadba pa postala ena sama muka, ki jo boste precej hitro opustili. Hujšanje brez zdrave in uravnotežene prehrane se ne bo premaknilo iz mrtve točke in še naprej boste ostali nezadovoljni.

Poletje se bliža, poskrbite za svoje telo.

hujšanje

Hujšanje in upočasnitev metabolizma

Hujšanje ni vedno lahko. Mnogo ljudi se odloči za hujšanje, prepriča se, da zmore slediti strogemu dietnemu režimu, zadeve se tudi loti in kaj kmalu tudi opusti. Razlogi so različni, vendar pa lahko možnost, da nam hujšanje spodleti, precej zmanjšamo, če se tega projekta lotimo na pameten način. Najbolj optimalno bo hujšanje takrat, kadar imamo izdelan kvaliteten jedilnik in hkrati tudi pameten program telesne aktivnosti. Kot prvo moramo vedeti, da se hujšanje prične šele takrat, kadar se telo nahaja v kaloričnem deficitu ali primanjkljaju. To pomeni, da v telo vnesemo manj energije, kot je telo dejansko tudi porabi.

Vedeti pa moramo, da telo neprestano rabi energijo. Rabi jo za dihanje, bitje srca, prebavljanje hrane, miselne procese itd. Poudariti je potrebno, da telo porablja energijo tudi takrat, kadar spimo, saj se vsi ti procesi tudi takrat nadaljujejo. Zato je mnogo ljudi, ki se odloči za hujšanje, na začetku tega procesa preveč zagnanih. Preveč si znižajo kalorični vnos in v ta proces vključijo preveč športne aktivnosti. Kadar se to zgodi, lahko hujšanje postane precej neuspešno. Rezultat tega pretiravanja je namreč upočasnjen metabolizem v telesu. Namesto, da bi telo pospešeno rabilo za energijo maščobo, na drastično zmanjšanje hrane in pretirano športno aktivnost odreagira na konzervativen način, to pomeni, da prične porabljati manj energije kot sicer. Hujšanje bi v teh primerih bilo bolj učinkovito, če bi bilo hrane več in telesne aktivnosti manj. Zato, če želimo biti uspešni, mora biti hujšanje tudi pametno zasnovano. Kalorični vnos nižamo počasi, telesno aktivnost pa izvajamo brez pretiravanja.

Hujšanje moramo skrbno načrtovati

Vsako hujšanje mora biti zastavljeno kot dolgoročni projekt. Zakaj je to tako pomembno, če želimo biti pri tem uspešni? Zagotovo je že vsakdo slišal za tako imenovani jo jo efekt. Vsako hujšanje, ki se začne tako, da že v izhodišču močno znižamo vnos hrane, kar držimo nekaj tednov ali kvečjemu kakšen mesec, se konča tako, da v približno isto dolgem obdobju, ki sledi, pridobimo vse kilograme nazaj. Velikokrat pa pridobimo še več, kot smo imeli v izhodišču. Da bi se hujšanje ne končalo v tako žalostnem scenariju, ga moramo skrbno načrtovati in pri sebi razčistiti nekaj osnovnih zadev. Najprej moramo vedeti, da se hujšanje prične v glavi človeka in šele nato se nadaljuje z jedilnikom.

Zavedati se moramo, da hujšanje ne bo lahko in predvsem se moramo odločiti, da po tem, ko se hujšanje zaključi, si ne bomo za nagrado privoščili nezdravega in preveč obilnega obroka. To bi nas lahko nazaj pripeljalo na stara pota. Torej moramo hujšanje najprej urediti v svoji glavi, tak oda se odločimo za zdrav življenjski slog. Hujšanje tudi ne sme biti drastično, tako da recimo pojemo le petdeset odstotkov hrane, kot smo jo pred tem. To se bo vse povrnilo kot jo jo efekt. Hujšanje naj bo zasnovano okrog zdrave prehrane, med katero spadajo nepredelani ogljikovi hidrati (riž, krompir in zelenjava), beljakovine živalskega in rastlinskega izvora (npr. pečeno meso, ribe … čim manj predelano, seveda) in pa zdrave maščobe (olivno olje, ribje olje itn.). Hujšanje bo z upoštevanjem teh principov nedvomno bolj kakovostno in rezultati bodo tudi bolj dolgoročni.

Ali napitki za hujšanje zares delujejo?

Obljube ponudnikov

Na tržišču je mogoče zaslediti vse več napitkov za hujšanje, ki ponujajo skorajda čudežne rezultate – in to praktično brez truda. S pomočjo napitkov za hujšanje naj bi bilo tako mogoče v relativno kratkem času izgubiti večje število kilogramov. Večinoma so oglaševani kot popolni nadomestki obrokov, ki vsebujejo vse potrebne hranilne snovi. V želji po čimprejšnjih rezultatih tako vse več ljudi posega po tovrstnih napitkih za hujšanje. Pa lahko v resnici dosežejo pričakovanja ali gre zgolj za obljubljanje nemogočega? Kakšne so morebitne negativne posledice uživanja napitkov za hujšanje?

 

Realni rezultati

Mnogi pričajo o pozitivnih rezultatih, ki so jih dosegli s pomočjo napitkov za hujšanje, ki so jih uživali namesto enega ali več obrokov. Napitki za hujšanje pa žal skrivajo tudi mnogo pasti. Pogosto lahko namreč vsebujejo snovi, ki so škodljive za vaše zdravje, predvsem na dolgi rok. Če se že odločate za nadomeščanje obrokov z različnimi napitki za hujšanje, jih raje pripravite kar sami – z nekaj domišljije je stvar precej enostavni (npr. manj mastno mleko v kombinaciji z izbranim sadjem (najbolj priporočljivo je jagodičevje)). Tako boste lahko povsem prepričani glede sestavin, ki jih ti vsebujejo. Nepotrebni kemični dodatki vam lahko prej škodijo kot koristijo. Seveda pa je tudi pri tem potrebna disciplina – mnogim namreč napitki za hujšanje ne potešijo lakote, zato na koncu zaužijejo celo več kalorij, kot bi jih sicer. V tem primeru je najbolje razmisliti o običajnem »trdem obroku«, ki ga le nekoliko priredite (več vlaknin, beljakovin in zdravih maščob ter manj ogljikovih hidratov ter nasičenih maščob). Na ta način ste lahko siti in obenem izgubljate kilograme …

 

ananas

Hujšanje z ananasom

Na kratko o ananasu

Hujšanje z ananasom postaja vse bolj priljubljeno. Čeprav je ananas eksotičen tropski sadež, ki izhaja iz Paragvaja, pa je v naših krajih poznan že vrsto let – kupiti ga je mogoče v praktično vsaki trgovini. Koliko pa zares veste o njem? Ananas vsebuje veliko vitamina E, B12 in C in več kot 15 različnih mineralov, med njimi tudi železo in kalcij. Njegov okus niha od sladkokislega do sladkega. Vsebuje tudi pomemben encim bromelain, ki cepi beljakovine in tako pospešuje prebavo. Ananas lahko tehta celo do 5 kilogramov. Njegova hranilna vrednost znaša približno 56 kalorij oziroma 235 kJ na 100 gramov. Ananas naj bi pomagal tudi pri izboljševanju razpoloženja.

Je z ananasom mogoče hujšati?

Hujšanje z ananasom običajno poteka 5 dni (en cikel), v tem času pa naj bi bilo mogoče izgubiti približno 3 kilograme. . To seveda ne pomeni, da v tem času uživate zgolj ananas, pomembno pa je, da ga vključite v vsak obrok, predvideno pa je tudi pogostejše uživanje lahkega jogurta. Prvi dan diete v telo vnesete približno 600 kalorij, ostale dni pa 800. Hujšanje z ananasom naj bi bilo učinkovito predvsem zaradi diuretičnih učinkov, ki jih ima ta sadež, kar pomeni, da pomaga telesu izločati odvečno vodo. Seveda tovrstne hitre diete niso učinkovite na dolgi rok – če želite trajnejše rezultate, se boste morali odločiti za korenito spremembo svojih prehranjevalnih navad in poskrbeti za dovolj gibanja. Hujšanje z ananasom je priročno predvsem v primeru, da si želite hitro izgubiti nekaj odvečnih kilogramov in se znebiti napihnjenosti, ki je posledica zadrževanja odvečne vode v telesu, ker se bliža pomemben dogodek, ko želite biti videti čim bolje. Dokler je hujšanje z ananasom le občasna praksa, zadeva ni posebej problematična. Za dolgoročne rezultate pa raje razmislite o postopnih, a zato trajnejših spremembah.

3 učinkoviti nasveti za hujšanje

Bi se radi znebili odvečnih kilogramov, a ne veste, kako se lotiti? Preberite si nasvete za zdravo in učinkovito hujšanje.

  1. Jejte večkrat po malo

Čeprav se vam morda zdi kot puhlica, ki jo pogosto zasledite med nasveti za hujšanje, pa zadeva resnično deluje. Če si resnično želite spremeniti svoje prehranjevalne navade na bolje, je več majhnih obrokov pravi začetek. Ob upoštevanju tega izredno učinkovitega nasveta za hujšanje, boste ob vsakem obroku pojedli manj, kot bi sicer, saj boste vedeli, da do naslednjega obroka ni več veliko časa. Tako se boste obvarovali pred preobjedanjem in hkrati tudi pospešili svojo prebavo, ki bo morala biti ob enakomerno razporejenih obrokih ves čas aktivna.

 

  1. Telesna vadba – kvaliteta pred kvantiteto

Nasveti za hujšanje običajno priporočajo tudi telesno aktivnost. Seveda se takoj pojavi večni izgovor – pomanjkanje časa. Vendar pa bistvo ni v količini časa, ki ga namenite vadbi, temveč je pomemben predvsem izkoristek. Četudi si lahko vzamete največ pol ure na dan, je to povsem dovolj, seveda pa le v primeru, da se takrat resnično osredotočite na vadbo in jo izvedete kvalitetno. To je podatek, ki ga večina nasvetov za hujšanje spregleda. Izgovorov torej ni več …

 

  1. Meter namesto tehtnice

Mnogi prehitro obupajo nad hujšanjem, saj tehtnica ne pokaže želenih rezultatov. Naš nasvet je, da tehtnico raje zamenjajte s šiviljskim metrom, ki bo pokazal precej realnejše stanje. Pogosto je namreč zmanjšanje števila kilogramov minimalno, razlika v obsegu  telesnih delov pa vas lahko močno preseneti. V pozitivnem smislu, seveda.

Hujšanje in izguba mišične mase

Kadar se ljudje odločajo za hujšanje, so pogosto po tem obdobju razočarani, saj učinek ni takšen, kot so sami želeli, da bi bil. Res, da je tehtnica po kakšnem mesecu zabeležila nekaj kilogramov manj, vendar videz v ogledalu preprosto ni tak, kot so si ga predstavljali. Hujšanje, če želimo, da je kvalitetno in tako obrodi želene sadove, ni preprosta stvar. Tisti, ki so pri tem neuspešni velikokrat naredijo naslednje: drastično znižajo kalorični vnos in nato čakajo in trpijo svojo lakoto. Posledica tega je katastrofalna: v procesu izgubijo veliko mišične mase, podoba v ogledalu pa je še vedno nezadovoljiva kljub nižji številki na tehtnici.

Kadar se odločamo za hujšanje, moramo vedeti, da v tednu ali dveh, ko znižamo kalorični vnos, teža pade predvsem na račun vode, ki je bila shranjena v telesu. Sprazni se tudi debelo črevo, v katerem ni več toliko hrane, kot je bilo sicer. Zato prvi teden ali dva, ko smo se odločili za hujšanje, niti ne izgubljamo toliko maščobe, kot si ljudje zmotno predstavljamo. Čez kakšen mesec pa nastopi razočaranje, ker zgubimo le še kakšen kilogram ali dva, pa vseeno smo v ogledalu še vedno precej zaliti. Takšno neučinkovito hujšanje nastane zato, ker nismo vadili z utežmi. Telo je inteligenten sistem, ki takoj, ko doživi kalorični primanjkljaj, ukini energetskega porabnika, ki je najbolj potraten, to pa so mišice. Če pa svoje hujšanje zastavimo tako, da zraven telovadimo, telesu sporočamo, da mišice potrebujemo, zato bo telo porabljalo raje maščobo in ne mišic. Hujšanje bo torej dalo tiste prave rezultate, ki vodijo v lepše telo šele takrat, ko bomo med tem procesom telesno dovolj aktivni.