Hujšanje in izguba mišične mase

Kadar se ljudje odločajo za hujšanje, so pogosto po tem obdobju razočarani, saj učinek ni takšen, kot so sami želeli, da bi bil. Res, da je tehtnica po kakšnem mesecu zabeležila nekaj kilogramov manj, vendar videz v ogledalu preprosto ni tak, kot so si ga predstavljali. Hujšanje, če želimo, da je kvalitetno in tako obrodi želene sadove, ni preprosta stvar. Tisti, ki so pri tem neuspešni velikokrat naredijo naslednje: drastično znižajo kalorični vnos in nato čakajo in trpijo svojo lakoto. Posledica tega je katastrofalna: v procesu izgubijo veliko mišične mase, podoba v ogledalu pa je še vedno nezadovoljiva kljub nižji številki na tehtnici.

Kadar se odločamo za hujšanje, moramo vedeti, da v tednu ali dveh, ko znižamo kalorični vnos, teža pade predvsem na račun vode, ki je bila shranjena v telesu. Sprazni se tudi debelo črevo, v katerem ni več toliko hrane, kot je bilo sicer. Zato prvi teden ali dva, ko smo se odločili za hujšanje, niti ne izgubljamo toliko maščobe, kot si ljudje zmotno predstavljamo. Čez kakšen mesec pa nastopi razočaranje, ker zgubimo le še kakšen kilogram ali dva, pa vseeno smo v ogledalu še vedno precej zaliti. Takšno neučinkovito hujšanje nastane zato, ker nismo vadili z utežmi. Telo je inteligenten sistem, ki takoj, ko doživi kalorični primanjkljaj, ukini energetskega porabnika, ki je najbolj potraten, to pa so mišice. Če pa svoje hujšanje zastavimo tako, da zraven telovadimo, telesu sporočamo, da mišice potrebujemo, zato bo telo porabljalo raje maščobo in ne mišic. Hujšanje bo torej dalo tiste prave rezultate, ki vodijo v lepše telo šele takrat, ko bomo med tem procesom telesno dovolj aktivni.