Hujšanje moramo skrbno načrtovati

Vsako hujšanje mora biti zastavljeno kot dolgoročni projekt. Zakaj je to tako pomembno, če želimo biti pri tem uspešni? Zagotovo je že vsakdo slišal za tako imenovani jo jo efekt. Vsako hujšanje, ki se začne tako, da že v izhodišču močno znižamo vnos hrane, kar držimo nekaj tednov ali kvečjemu kakšen mesec, se konča tako, da v približno isto dolgem obdobju, ki sledi, pridobimo vse kilograme nazaj. Velikokrat pa pridobimo še več, kot smo imeli v izhodišču. Da bi se hujšanje ne končalo v tako žalostnem scenariju, ga moramo skrbno načrtovati in pri sebi razčistiti nekaj osnovnih zadev. Najprej moramo vedeti, da se hujšanje prične v glavi človeka in šele nato se nadaljuje z jedilnikom.

Zavedati se moramo, da hujšanje ne bo lahko in predvsem se moramo odločiti, da po tem, ko se hujšanje zaključi, si ne bomo za nagrado privoščili nezdravega in preveč obilnega obroka. To bi nas lahko nazaj pripeljalo na stara pota. Torej moramo hujšanje najprej urediti v svoji glavi, tak oda se odločimo za zdrav življenjski slog. Hujšanje tudi ne sme biti drastično, tako da recimo pojemo le petdeset odstotkov hrane, kot smo jo pred tem. To se bo vse povrnilo kot jo jo efekt. Hujšanje naj bo zasnovano okrog zdrave prehrane, med katero spadajo nepredelani ogljikovi hidrati (riž, krompir in zelenjava), beljakovine živalskega in rastlinskega izvora (npr. pečeno meso, ribe … čim manj predelano, seveda) in pa zdrave maščobe (olivno olje, ribje olje itn.). Hujšanje bo z upoštevanjem teh principov nedvomno bolj kakovostno in rezultati bodo tudi bolj dolgoročni.