pametni telefoni iphone

Iphone, izkušnja in želja

Iphone je dobra izkušnja.

Izkušnja in želja je iphone, ker zanjo na eni strani obstajajo ljudje, ki želijo dostopa do glasbe, informacij poleg vseh splošno znanih koristi. Na drugi strani pa je iphone izkušnja. Bolj kot je iphone dolga in obsežna izkušnja, boljša referenca je. Dobra referenca je koristna, ko je iphone predmet nakupa. Ker je lahko danes izbrati praktično kjerkoli in karkoli, predstavlja iphone zahteven nakup. Seveda lahko kriterije postavimo sami, reference pa upoštevamo poljubno. Pri tem se v veliki meri odraža značaj človeka. Nekateri radi izbirajo na slepo, drugi so skeptični, večina pa je nekje vmes. Izbira na slepo je v mnogih primerih dobra izkušnja, saj se iz tega veliko naučimo. Velikokrat se to zgodi, ko je predmet nakupa za nas neznanka. Takrat pač izkušnje moramo nekje začeti nabirati. V primeru slepega nakupa, prosto določimo svoje prioritete, selekcijo in številne druge motive izbire. Z izkušnjo uporabe bodo ti motivi ocenjeni kot dobri ali manj dobri. Ob naslednjem nakupu bodo te izkušnje upoštevane. Seveda točno tako, kot so bili skozi izkušnje dojeti. Manj dobre lastnosti bomo izbrisali ali pa se jih bomo na veliko izogibali. Dobre lastnosti pa bodo na drugi strani pogoj za nakup. Le s težka bomo odšli brez njih. V najslabšem primeru si bomo izborili kompromis s kakšno drugo dobro lastnostjo. Skeptični kupci so tisti, ki pred nakupom ne verjamejo nikomur, dokler lastnosti ne proučijo v podrobnosti. Dobra lastnost takega nakupa je dobro poznavanje vseh lastnosti, na drugi strani pa je tak nakup velika potrošnja časa. Kdor ga ima na pretek lahko tako izbira. Večina drugih pa lahko o takšnem nakupu zgolj sanjajo oziroma je pobožna želja. Mnogim se zdi takšen nakup tudi nesmiselne. Ker gre večkrat za podobne lastnosti in majhne razlike v funkcionalnih in drugih lastnostih je iskanje majhnih razlik nesmisel.

Iphone je prihodnost danes.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja