Kaj za večerjo?

Vloga večerje ni prav točno opredeljena in se tudi spreminja. Ponekod je to glavni obrok v dnevu, mnogi pa za večerjo vzamejo le kak lahek prigrizek. Tako je kar težko ugotoviti, kaj za večerjo pojesti, sploh če upoštevamo vse okoliščine – za mnoge je prav večerja pravzaprav edina priložnost za dober obrok, ko pridejo pozno iz službe domov, na drugi strani pa ne pozabimo, da se kmalu po večerji odpravimo spat. Prebavnega sistema torej ne želimo obremenjevati, neustrezna prehrana v večernem času povzroča napihnjenost, zgago in druge prebavne motnje, pa tudi težave s spanjem in splošnim počutjem. Kaj za večerjo? V vsakem primeru lahko priporočimo lahke, razgibane in uravnotežene obroke, ki pokrijejo vse potrebe telesa za normalno delovanje. Značilen primer je solata z ustreznimi dodatki, lahko tudi pusto meso ali ribe, juhe, sadje, včasih tudi riž in testenine. Pomembno je, da za večerjo ne pojemo preveč, poleg tega je priporočljivo, da jedilnik rotiramo in ne jemo vedno isto. Tako je vprašanje, kaj za večerjo, pravzaprav izziv pri oblikovanju razgibanega jedilnika.

kaj za večerjo

Kaj za večerjo za hujšanje?

Nekoliko drugačna so priporočila v primeru, da se skušamo držati shujševalnega režima. Kaj za večerjo v tem primeru? Upoštevati je treba druge obroke. Praviloma se priporoča večji vnos hrane preko dneva, zvečer pa jemo čim manj. Običajno lahko preko dneva vidimo, koliko smo že zaužili in kakšen kalorični primanjkljaj še imamo. Seveda potrebujemo zadosti energije za normalno delovanje telesa, tako da je priporočljivo pojesti vsaj tri obroke na dan, a pri razmisleku, kaj za večerjo, lahko izberemo kakšne manjše prigrizke. Zelo verjetno je, da se bo prav zvečer pokazala lakota, ki jo povzroča kalorični primanjkljaj in obstaja nevarnost, da bomo z večerjo pretiravali. Nekaj bo treba pojesti – kaj za večerjo v primeru hujšanja? Pravi odgovor so nasitna živila z nizko kalorično vsebnostjo!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja