Kako brez težav shujšati za 3kg v petih tednih?

Izguba treh kilogramov v petih tednih se smatra za zdrav način hujšanja. Pred začetkom se posvetujte z zdravnikom, če je ta program za vas primeren, da boste kar najbolj zdravi in učinkoviti.

1. Korak : omejitev vnosa kalorij.

Za začetek zmanjšajte količino vnešenih kalorij za 500, povečajte pa količino zaužitega sadja in zelenjave, saj vsebujejo veliko vlaknin in vitamov. Ti vam bodo pomagali pri ohranitvi občutka sitosti.

2. Korak : postopno zmanjševanje zaužitih kalorij.

Postopno zmanjšujte vnos kalorij, dokler ne boste zaužili 700 kalorij manj (na dan), kot pred začetkom hujšanja.

3. Korak : priprava dobro uravnoteženih obrokov.

Vsak dan si pripravite uravnotežen obrok, ki naj vključuje vir pustih beljakovin (40%), nekaj kompleksnih ogljikovih hidratov (40%), majhen procent maščob (20%) ter največ sadja in zelenjave.

4. Korak : pet do šest obrokov na dan.

Ti obroki naj bodo majhni, med njimi pa naj bo razmik dveh do treh ur. Zaradi občutka lakote pojeste več kot potrebujete, zato je dobro, če jeste, preden lakoto občutite.

5. Korak : telovadba.

Za zdravo hujšanje je nujna tudi telovadba, ki naj traja vsaj 30-45 minut na dan. Priporočljiva je hoja po hribih in pobočjih, pri tem pa ne uporabljajte uteži za gležnje, saj lahko to  vodi v poškodbe. Z naraščajočo kondicijo se naj intenzivnost vadbe zvišuje, preidete lahko na 20-30 minut teka.

6. Korak : upiranje želji po hrani.

Hrepenenju po hrani – kar pomeni posledično hujšanje – se lahko uprete s ščetkanjem zob. Ponavadi se pojavi pozno popoldan in če ščetkanje zob zataji, lahko zaužijete majhen, uravnotežen obrok. Najprimernejša sta zelenjava ali sadje. Mnogi ne vedo, da največ maščobe izgubimo ravno s prehrano (70%-80%) in ne s telovadbo (10%-30%).

 

Za učinkovito hujšanje je potrebna predvsem močna volja in samodisciplina. Poiščite si pravo motivacijo in ni razloga, da vam ne bi uspelo!