Kako se spopasti z napihnjenostjo?

Napihnjenost je pogost pojav med nosečnostjo vendar pa lahko do napihnjenosti pride tudi drugače. Preverite kateri so vzroki za nastanek napihnjenosti in kako si lahko pomagamo.

Nastanek napihnjenosti je povezan z nevtralizacijo želodčne kisline po prebavi hrani in je lahko posledica napačnega prehranjevanja ali pa tudi znak kakšne resne bolezni. Med vzroki za nastanek so predvsem zadrževanje vode (če imamo preveč soli v telesu telo zadrži več vode, kot jo potrebuje); vlaknine (vlakninsko bogata hrana nas močno napihuje in se pri njenem prebavljanju sprošča veliko plinov, ki povzročajo napihnjenost); sindrom vzdraženega črevesja (pri takem sindromu je značilno izmenjevanje zaprtja in driske ter bolečine v trebuhu in napihnjenost); alergije (tudi kot posledica alergije lahko nastane napihnjenost); Crohnova bolezen (diareja pogosto spremlja kronično vnetno bolezen črevesja); kandida (kandida pomeni prekomerno gojenje glivic kvasovk v črevesju in je pogost vzrok napihnjenosti).

Napihnjenost-1

Kako se uspešno spopasti z napihnjenostjo. Sveže sadje, zelenjava in oreščki povzroča napihnjenost. Podobno pa delujejo tudi lanena, sončnična in druga semena ter oreščki. Oreščki in semena pa naj bodo vsaj mleta, saj bodo tako manj dražila črevesje in manj napihovala. Da preprečimo napihnjenost priporočajo strokovnjaki, da jemo več manjših obrokov na dan, hrano dobro prežvečimo, jemo manj pečenih več dušenih jedi, jejmo bolj mehko sadje (na primer v obliki sokov, kaš in ne jejete večjih količin sadja na enkrat), jejmo mlete oreščke, izogibajmo se alkoholu in gaziranim pijačam z umetnimi aromami in tako naprej.

Napihnjenost-2

Napihnjenost je neprijetna zadeva vendar se s pravilno prehrano in pravilnim prehranjevanjem zniža možnost za nastanek le te. Če imate kakšno izkušnjo z napihnjenostjo in borbo proti njej nam svojo zgodbo ali nasvet napišite v komentar. 

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja