Kakšna je vaša kuhinja?

Ker ljudem vedno bolj zmanjkuje časa in ker so stalno na nogah, marsikdo nima več časa za kuhanje. Posledice uživanja nezdrave hrane so seveda splošno znane. To so debelost, visok krvni tlak, možganska ali srčna kap, sladkorna bolezen, poapnenje žil in tako dalje. Na naše zdravje pa močno vpliva tudi to, kakšna je naša kuhinja. Za začetek se je dobro vprašati že, ali hrano sploh še pripravljamo sami, ali le kupujemo že pripravljene stvari. Priprava zdrave hrane je pomemben dejavnik našega zdravja. Na našem meniju mora biti zadostna količina sadja in zelenjave in ne samo meso ter ocvrta hrana. Priprava zdrave hrane pomeni tudi, da pri kuhanju uporabljamo manj maščob oziroma bolj zdrave maščobe, kot sta na primer oljčno ali pa laneno olje. Že zgolj majhne malenkosti v načinu priprave hrane se močno poznajo na zdravju družine. Priprava zdrave hrane lahko ponazarja tudi zmanjšano uporabo soli pri kuhanju, saj sol v telesu zadržuje vodo in pa bolj zdrave načine kuhanja, kot je na primer kuhanje nad paro ali pa vrenje, namesto pogostega cvretja.

Družinska kuhinja in skupni obroki se bodo odražali tudi na razumevanju znotraj družine, kuhinjo pa lahko kupite tudi tu. Dokazano je namreč, da so družine, ki skupaj obedujejo, med seboj bolj povezane in da laže rešujejo težave, saj se o veliko stvareh lahko pogovorijo kar ob jedi. Sicer pa je za slovenske družine kljub splošnem pomanjkanju časa v praksi še vedno značilno, da večina obeduje skupaj. Če otroci že ne obedujejo s starši, ker so ti še na delu, pa zanje velikokrat poskrbijo babice in dedki. Velik vpliv na to, ali bodo naši potomci imeli skupne obroke in jedli zdravo, je tudi to, ali ima družina že danes skupne obroke. Otroci namreč pobirajo svoje lastnosti in navade od staršev, tako da bodo, ko se bodo osamosvojili, verjetno nadaljevali isto rutino.

Za pripravo zdrave hrane je seveda potrebna tudi kvalitetna in čista kuhinja, katere ponujajo tu: http://www.pohistvopotocnik.si/