Posted on Apr 26 , 2012 in Zdravje

Kalcij v nosečnosti ne sme primanjkovati

0 Comments
Kalcij v nosečnosti ne sme primanjkovati

Kalcij v nosečnosti je zelo pomemben. Ker je kalcij eden izmed najbolj dejavnih mineralov, ki sodelujejo pri številnih telesnih funkcijah, mora biti skrb za kalcij v nosečnosti še toliko bolj povečana. Kalcij je odgovoren za trdnost in zdravje kosti in zob tako noseče matere kot razvijajočega se otroka. Odgovor na to, kako pomemben je kalcij v nosečnosti, priskrbi že uporaba zdrave pameti. Zelo je pomemben. Ampak tudi z vnosom ne smemo pretiravati. Kalcij se namreč v telesu ne absorbira, zato ga več kot toliko sploh ni smiselno zaužiti. Tako naj bi kalcij v nosečnosti zadoščal že v količini okrog 1000 miligramov na dan. To je nekako okvirna številka. V telo ga lahko spravimo na različne načine. Lahko ga dobimo s trdo hrano ali pa v obliki prehranskih dodatkov kot so razne kalcijeve tablete ali praški.

 

Kalcij v nosečnosti lahko ženska dobi tudi s tem, da ima štiri uravnotežene obroke, ki so bogati s kalcijem. Hrana, ki ga vsebuje veliko, je zlasti mleko in mlečni izdelki. Tako bo kalcij v nosečnosti najlažje dobiti z zaužitjem skute, sira, jogurtov in s pitjem mleka. Kalcij pa se nahaja tudi v zeleni solati, soji, korenju in še bi lahko naštevali. Primanjkljaj kalcija v nosečnosti se lahko kaže v zaostalem razvoju otroka in tudi na poslabšanju zdravja nosečnice. Ker je kalcij v nosečnosti pomemben tako za nosečo žensko kot tudi za razvijajočega se otroka, moramo paziti, da ga je vedno dovolj. Zavedati se moramo, da dalcij sodeluje pri številnih encimskih procesih, pri krčenju mišic in pri prenašanju informacij po živčevju.




Comments are closed.