Posted on Jan 27 , 2012 in Hujšanje

Le naravno hujšanje je zdravo hujšanje!

0 Comments
Le naravno hujšanje je zdravo hujšanje!

Hujšanje je ena najtežjih nalog s katero pa se mora danes žal soočiti že marsikdo. Mnogi posegajo po drastičnih dietah, ki niso le nezdrave, temveč so lahko zdravju celo nevarne in škodljive. Zdravniki zato priporočajo, da se je hujšanja treba lotiti s pametjo in preudarno. Prvo pravilo, ki ga moramo upoštevati je, da pri hujšanju ne zaužijemo manj kot 1050 kalorij na dan, saj lahko manjša količina v telo vnesenih kalorij resno prizadene zdravje, paziti pa moramo tudi na to, da ne izgubimo več kot kilograma do dveh teže na teden.

 

Ob hujšanju je izjemno priporočljiva tudi redna telovadba, saj bomo le tako telo, ki bo izgubljalo najprej vodo in nato mišično maso, ohranili zdravo in močno. Hujšanje brez telovadba ne bo prineslo želenih učinkov, saj telo ne bo pravilno oblikovano. Za hujšanje so najbolj primerne aerobne vaje pri katerih počasi, a konstantno izgorevajo maščobe, priporočljiv je predvsem tek pa tudi kolesarjenje in plavanje.

 

Ključno pri hujšanju pa je predvsem, da se pravilno prehranjujemo in da ne uživamo kakršnihkoli preparatov, ki obljubljajo hitro izgubo odvečnih kilogramov. Pravilna prehrana, manjši in redni obroki ter več gibanja so bistveni pri hujšanju in bodo tudi privedli do želenih rezultatov in želene telesne teže. Hitri načini hujšanja brez tega, da bi spremenili prehranske in življenjske navade so tek na kratke proge, ki se pogosto slabo konča, saj se izgubljeni kilogrami hitro povrnejo in običajno še okrepijo. Za učinkovito hujšanje posezite po lažji, manj kalorični hrani, predvsem pa se izogibajte sladicam, mastnim jedem in cvrtju.




Comments are closed.