inbound marketing

Merjenje uspešnosti inbound marketinga, ugotavljanje neizkoriščenega

Merjenje uspešnosti inbound marketinga je iskanje neizkoriščenega .

Od najstarejših časov do današnjih dni je iskanje neizkoriščenega velikokrat ključ do uspeha, merjenje uspešnosti inbound marketinga ponuja dobro analizo možnosti. Kako bo analiza možnosti izvedena je stvar posameznika, ki se odloča ali tudi izvede nadaljnje aktivnosti. Neizkoriščeno se kaže na več načinov. Konkurenca ga lahko že več časa izkorišča ter s tem ustvarja dodano vrednost oziroma dosega cilje svojega delovanja. Boljši pa so primeri, ki kažejo na lastno kreiranje izkoriščanja neizkoriščenega. Gre za pristop, kateri ima številne prednosti, prinaša pa tudi tveganje. Prednost je tem, da rešitev katero merjenje uspešnosti inbound marketinga nakaže kot možnost, pomeni novost. S tem se dokoplje do učinkov novosti, ki so sami po sebi velikokrat dodana vrednost. Trg novost velikokrat nagradi z dodano vrednostjo, ker v njej prepozna pomembne koristi. Ker so novosti je temu primerna tudi njihova ocena. Tveganje, ki ga merjenje uspešnosti inbound marketinga velikokrat ne more v celoti prepoznati, je nasprotni reakciji trga. Iz prakse poznamo številne primere, kjer se tveganje z novostmi ni izšlo. Kaj je šlo narobe je od primera do primera različno, različne pa so tudi ocene oseb. Včasih merjenje uspešnosti inbound marketinga pre optimistično ocenjuje, trg pa na večjo novost ni pripravljen. Možno je, da so učinki že izkoriščeni, ocena pa temelji na preteklosti, sedanjost je že drugačna. Kljub sodobni lastnosti, ki je hitrost in aktualnost, je vedno treba računati z zamikom. Ki v poslovnem svetu lahko merjenje uspešnosti inbound marketinga prepozna kot razliko med uspešnostjo in neuspešnostjo. V mnogih primerih je težava, da se ne zavedamo razlike med klasičnim in sodobnim. Pri klasičnem pristopu je bil časovni zamik večji, pri sodobnem je krajši. Vendar ima še vedno enake posledice, spremenil se je le kritičen čas.

Merjenje uspešnosti inbound marketinga je dobro orodje za ugotavljanje skritega potenciala na trgu.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja