Posted on Okt 19 , 2013 in Zaposlitev

Objava oglasa za prosto delovno mesto na spletnih portalih

0 Comments

Objava oglasa za zaposlitev na spletnih portalih za zaposlovanje je izjemno preprosta. Delodajalec ima običajno na razpolago dve možnosti: oglas lahko v celoti pripravi in objavi sam, lahko pa to namesto njega naredijo upravljavci portala. Če želite doseči veliko število iskalcev zaposlitve, potem je smiselna objava oglasa na različnih spletnih mestih in tudi v tiskovinah. Vendar v primeru, da imate precej omejen proračun za objavljanje zaposlitvenih oglasov, potem je bolj učinkovito, da namesto več različnih spletnih portalov, izberete le enega in poleg njega še en dnevni časopis. Kajti isti iskalci zaposlitve, ki uporabljajo en spletni portal za zaposlovanje, lahko uporabljajo tudi drugega.

V primeru, da nimate veliko časa in si ne želite sami skrbeti za to, da je objava oglasa ustrezna, lahko to za vas naredijo upravljavci portala za zaposlovanje. Sporočite jim podatke o delovnem mestu in zahteve, ki jih imate glede kandidatov, ki se bodo prijavljali na prosto delovno mesto. Nato pa bodo oni poskrbeli, da bo objava oglasa imela ustrezen dizajn, formo in vsebino. Na tak način lahko privarčujete s časom in se usmerite raje v svoj poslovni proces. Kadar se zbere dovolj veliko število kandidatov, ki bi jih preverili še na razgovoru, pa jih lahko povabite.

Objava oglasa na portalih za zaposlovanje je lahko klasična ali standardna. Mnogi ponujajo celo brezplačne objave standardnih oglasov. Običajno gre za mesečni oglas, ki ima omejeno dolžino in standardizirani videz, ki se ne razlikuje od drugih. Nekoliko bolj napredna objava oglasa je plačljiva. Naprednejši oglasi dopuščajo spreminjanje videza, vključevanje logotipa podjetja in boljšo pozicijo pred ostalimi oglasi. Vsi ti dodatni elementi izboljšujejo vidnost oglasa in povečujejo verjetnost, da nanj odgovori večje število iskalcev zaposlitve. Najbolj napredna objava oglasa je takšna, ki je ustvarjena v celostni grafični podobi podjetja. Takšen videz daje občutek resnosti in povečuje ugled podjetja v očeh tistih, ki na tak oglas naletijo.




Leave a Reply