Posted on Jun 14 , 2012 in Zdravje

Omega 3

0 Comments
Omega 3

Omega 3 maščobne kisline so zelo pomembne za naše zdravje, saj pomagajo pri zdravljenju bolezni srca in ožilja, znižujejo nivo holesterola in imajo nalogo odmaševanja arterij. Omega 3 kisline pa imajo tudi nekatere druge pozitivne učinke, kot je na primer vpliv na zdravje las ter kože. Ker ob njihovem uživanju maščoba hitreje izgoreva so zelo učinkovite tudi pri hujšanju. Ravnovesje med omega 3 in omega 6 maščobnimi kislinami naj bi bilo od 1 : 1 do največ 1 : 4. Kadar v telesu ni dovolj omega 3 maščobnih kislin, telo ne more resorbirati drugih maščob, ki tako ostanejo neizkoriščene. Najbolj bogat naravni vir omega 3 maščobnih kislin je laneno olje, toda le takrat kadar je stisnjeno brez prisotnosti zraka, zaščiteno pred svetlobo ter ga hranimo v hladilniku in porabimo v nekaj tednih. V nasprotnem primeru so boljša izbira sveže zmleta lanena semena, ki so pridelana na ekološki način. Velik vir omega 3 maščobnih kislin so tudi globokomorske ribe, predvsem sardele in inčuni ter ribje olje. Njihov učinek na telo je zelo pozitiven, saj vplivajo na zdravje srca, možganov, sklepov, ožilja in oči, redni uživalci pa naj bi bili tudi bolj odporni na bolezni kot so obolenja oči, depresija in bolezni srca. Ker pri uživanju omega 3 maščobnih kislin preko prehrane nikoli ne moremo vedeti točne količine, ki smo jo zaužili, so priporočljiva tudi različna prehranska dopolnila. Tako lažje nadzorujemo vnos, pa tudi sam vir omega 3 je lahko veliko bolj varen.




Comments are closed.