Pohodništvo za dobro počutje

Pohodništvo nudi dobro počutje že po kratkem času redne in intenzivne vadbe.

Za doseganje dobrih rezultatov mora biti pohodništvo predvsem dobro razumljeno. Velikokrat se pohodništvo spremeni v bahaštvo in postavljanje. Kar se lahko sprevrže v bolezen in zdravstvene težave. Odpravljanje težav je lahko dolgotrajno, v nekaterih primerih pa lahko posledice nosimo celo življenje. Če bi pohodnike s takšnimi težavami vprašali za nasvet, bi nam najverjetneje svetovali postopno obremenitev in prilagajanje zahtevnosti osebnim zmožnostim. Mnogi
pohodništvo izvajajo nekajkrat na leto, pri tem pa v zelo kratkem času obremenijo telo preko vseh zmožnosti. Zelo napačno je takšno početje predvsem zaradi dejstva, da se velikokrat gredo podvigov praktično iz faze mirovanja. Organizem takim naporom ni prilagojeno, zato se tudi ne more varovati pred vsemi pretečimi nevarnostmi. Posledično se pojavljajo prekomerne obrabe raznih delov telesa ter razni bolezenski znaki. Na eni strani so odgovor na prekomerno obremenitev, na drugi strani pa na nesposobnost telesa za premagovanje velikih naporov in ustvarjanja ustreznih obrambnih mehanizmov. Pohodništvo je zato modro začeti postopoma toliko bolje pa je, če se izvaja redno. Pri tem začetki ne smejo biti preko meja svoji zmožnosti ampak prilagojeni trenutnemu stanju in sposobnostim. Nikakor ne smemo razumeti, da pohodništvo ni v začetku kratek sprehod. Začetki so vedno skromni in nezahtevni. Pomisliti velja na otroka, ki postopoma razvija svoje sposobnosti, ko odrašča v odraslo osebo. Sprehodi, vendar redni in postopno vedno bolj zahtevni, so zelo dobrodošel začetek vsakega dobrega gornika. Nikakor pa ne smemo pohodništvo jemati z veliko žlico. Ko osvojimo sposobnosti krajših konstantnih razdalj, se usmerimo v večje višine in na večje razdalje. Večje razdalje in večje višine zahtevajo tudi nekaj dodatnega znanja in po potrebi pouka. Zelo pomembno je zavedanje, da je človeško telo v normalnem stanju opremljeno z določeno količino energije.

Ta se ob večjih naporih troši, zato pohodništvo na večje razdalje mora spremljati ustrezna zaloga energije in tekočine.

Več si preberite tukaj.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja