Posted on Dec 06 , 2012 in Lasje

Prodaja lasnih podaljškov kot priložnost in način

0 Comments
Prodaja lasnih podaljškov kot priložnost in način

Ko rečemo prodaja lasnih podaljškov se takoj spomnimo dolgih las in priložnosti, da postanemo dolgolaska. Vendar je to pravzaprav način. Namreč, prodaja lasnih podaljškov je način, da si vsaka ženska omogoči sanjsko pričesko, da v relativno kratkem času postane dolgolaska. Ponudniki, ki se ukvarjajo s prodajo lasnih podaljškov so pa tisti, ki ji to omogočajo. Za njih pa prodaja lasnih podaljškov predstavlja priložnost, o kateri so mogoče prej le sanjali. Namreč, le nekaj let nazaj se je razmahnil trend podaljševanja las in takrat se najverjetneje ni nobenemu sanjalo, da se bo nekega dne ukvarjal s prodajo lasnih podaljškov, ali pa se je, vendar redko, saj so včasih lasni podaljški bili dostopni le določenemu številu žensk, že zaradi finančnih stroškov, ki pa so bili kar visoko.

Sčasoma pa so postali dostopni in se je tako prodaja lasnih podaljškov širila tudi na splet, v frizerske trgovine, nam je pa popolnoma logično, da tudi v frizerske salone.

Prodaja lasnih podaljškov tako za nekoga predstavlja način, za drugega pa priložnost. Je pa pomembno doseganje obojestranske koristi in šele tu se krog zaključi. Takrat, ko je ponudnik prodal lasne podaljške in takrat, kadar je kupec zadovoljen z nakupom lasnih podaljškov.

Ne glede na to, ali nam predstavlja priložnost ali način, pomembno je, da nam omogoča izpolnjevanje ciljev, zahtev in pričakovanj. Prodaja lasnih podaljškov torej ni samo prodaja,pač pa je veliko več kot samo to in tega se moramo zavedati kot ponudnik ali kot kupec.




Comments are closed.