Arhiv Značk: hujšanje

Kavitacija pomaga zmanjševati maščobne obloge

Kavitacija je metoda, ki pomaga zmanjševati maščobne obloge.

Kavitacija z hidrodinamični pojav, ki preko razlike v tlaku povzroča nastanek dinamičnih mehurčkov v snovi. Pojav poznamo na različnih področjih, že nekaj časa tudi na področju oblikovanja telesa. Človeška postava ni vedno popolna, spremembe se dogajajo zaradi različnih dejavnikov. Moteče so predvsem maščobne obloge, ki se pojavljajo na različnih delih telesa. Najbolj izpostavljeni deli telesa so meča, trebuh, hrbet, boki, stegna, pas, zadnjica, roke ter drugi deli telesa. Kavitacija preko ultrazvoka deluje na maščobno celico, ta se zaradi tresljajev odpre. Z odprtjem maščobne celice se izločijo odvečne koristne in nekoristne snovi. Koristne snovi so trigliceridi, ki se izločijo v krvni obtok ter postanejo koristen dodaten vir energije. Nekoristne snovi so odpadni produkti, iz telesa se izločajo po naravni poti. Kavitacija deluje na določen del telesa, področje se namaže z gelom ter gladi z radiofrekvenčno sondo. Število potrebnih terapij za dosego določenega cilja je odvisno od intenzivnosti, presnovnega sistema osebe, prehranjevanja in gibanja med terapijami ter drugimi dejavniki. Predvsem se velja zavedati, da je kavitacija uspešnejša z našim osebnim prispevkom v obliki bolj zdravega življenja. Potrebovali bomo manj terapij ter hkrati začeli osvajat rutino bolj zdravega načina življenja. Kavitacija veliko oseb pozitivno motivira, saj z učinki pridobivajo samozavest ter voljo za spremembe v prehrani, gibanju, počitku, sproščanju ter drugih aktivnostih. Prehrana sodobnega človeka je od primera do primera različna. Bolj osveščeni se zavedajo pomena pravilne prehrane ter se držijo priporočil stroke. Druge to odkritje še čaka, kako so od njega oddaljeni je odvisno od posameznika. Razlike beleži tudi statistika, ki zaznava tako primere dobre prakse, kot slabše primere. Dobro znamenje za spremembe stanja so razni sistemski ukrepi, ki imajo cilj pozitivno vplivati na izboljšanje gibalnih in prehranskih navad.

Kavitacija je neinvazivna metoda zmanjševanja maščobnih oblog na najbolj izpostavljenih delih človeškega telesa.

Več

zdravstveno zavarovanje

Kako shujšati, vedo mnogi

Kako shujšati je večinoma splošno znano .

Zato bi moral biti odgovor na vprašanje kako shujšati znan večini. Vendar se pri ogovoru na vprašanje kako shujšati včasih zaplete. Osebe imajo pri odgovoru na vprašanje kako shujšati dileme. Nekateri pa odgovora na vprašanje kako shujšati ne želijo izvedeti. Ker jim očitno odgovor kako shujšati predstavlja zadrego. Idealna telesna teža se lahko enostavno izračuna. Potrebujemo le podatek o telesni višini ter telesni teži ter nekaj osnovnega matematičnega znanja. Obstajajo še lažji načini, ki so na voljo na svetovnem mediju. Različne spletne strni nam lahko omogočajo izračun idealne telesne mase z vnosom dveh osnovnih podatkov. To je podatka o telesni višini in podatka o telesni teži. Odgovor je pri tem lahko enostaven, lahko pa vsebuje še dodatne informacije. Dobra informacija je že enostaven odgovor. Največkrat se pojavi v obliki števila, lahko pa je dodatno tudi besedilo. V primeru, da je podan odgovor o idealni telesni masi v obliki številke, je navadno poleg tudi razpredelnica, po kateri je moč ugotoviti ali je oseba, podhranjena, ima normalno telesno maso, ima povišano telesno maso ali je debela. Dodano besedilo lahko z besedami pove tisto, kar je sicer potrebno razbrati iz razpredelnice, lahko pa nudi tudi dodatne informacije. Te informacije je potrebno, v primeru, da imamo povišano telesno težo, smo debeli ali celo podhranjeni vzeti resno. Če seveda želimo izboljšati svojo kakovost življenja. Večina ljudi ima probleme z povišano telesno maso ali debelostjo. Problem podhranjenosti je danes že praktično stvar preteklosti. S tem problemom se ukvarjajo zgolj manjše skupine, katerim je omejevanje prehrane njihov način življenja. Skupaj z nekaterimi neljubimi posledicami. Več ljudi pa ima težave s povišano telesno težo ali debelostjo. Ukrepati je moč na različne načine.

Kako shujšati je odgovor, ki govori o tem, da je potrebno spremeniti prehrambne navade, prehrano ter razmisliti o tem kaj nam najbolj koristi in kaj najbolj škodi.

zdrav zajtrk

Zdrav zajtrk, vzemimo si čas

Zdrav zajtrk zahteva zagotoviti čas za prehrano.

Med vsemi dnevnimi obroki je zdrav zajtrk eden najpomembnejših. Človeški organizem se med počitkom regenerira. Kar med drugim pomeni, da se funkcije organizma, katre potrebujejo počitek, obnovijo in so pripravljene za dnevne aktivnosti. Poleg tega je počitek pomemben zato, da se nekatere funkcije človeškega organizma za določen času ustavijo. To jim omogoča regeneracijo. Prebava je tipičen primer funkcije človeškega organizma, kateri naj bi se skozi čas počitka regeneriral. V tem času se zaužita hrana pretvori v koristne učinke. Zjutraj zalog zaužite hrane ni več, ker je preko procesa pretvorbe v koristne učinke bila uporabljena. Zdrav zajtrk potrebujemo, da te zaloge nadomestimo z novimi. Težava, ki nastane, v primeru, da zdrav zajtrk izpustimo, je pomanjkanje energije. Zdrav zajtrk nam pomaga zagotoviti energijo . Hkrati pa zdrav zajtrk pospeši izločanje nekoristnih snovi iz telesa, katere so bile ustvarjene preko procesa regeneracije. Zajtrk ne potrebuje nobenega znanstvenega pristopa, ampak je potrebno preprosto jesti. Kaj in koliko je treba jesti lahko najbolje ugotovit vsak posameznik sam. Človek je edinstven, zato so njegovi okusi, potrebe in druge pomembne lastnost zelo različne. V primeru, da so v nadaljevanju dne pričakovane fizične aktivnosti, bo potreboval zajtrk, kateri bo zagotovil potrebno energijo za te fizične aktivnosti. Brez tega se bodo v času fizičnih aktivnosti začele pojavljati težave. Vsak človek jih lahko občuti drugače. Nekateri kot pomanjkanje moči, drugi postanejo brez volje, tretji se zatekajo k raznim izgovorom in izmikanjem ter podobno. Dober zajtrk nas vseh teh težav obrani. Na drugi strani oseba, ki fizično ni izrazito aktivna, ne potrebuje zajtrka, ki je značilen za fizično aktivno osebo. Manjše potrebe potrebujejo predvsem lažjo prehrano ter manjše zaloge energije. Nikakor pa to ne pomeni, da se take osebe lahko izognejo zajtrku.

Zdrav zajtrk predvsem mora obstajati, če želimo, da se bo kakovost življenja obdržala na optimalni ravni.

Fidimed, zanesljiva in zaupanja vredna blagovna znamka

Fidimed je podjetje, ki se še kako dobro zaveda dejstva, da se zanimanje za samozdravljenje ljudi iz leta v leto povečuje. Vse več je namreč takšnih ljudi, ki cenijo svoje zdravje in se v svoje telo potrudijo vnašati le najboljše. V skrbi za svoje zdravje znajo poiskati vse, da bi ohranili svojo vitalnost, dobro počutje in bi ostali čim dlje zdravi. Ponudba takšnih in drugačnih pripravkov je na trgu zelo pestra, tako da se včasih v njej težko znajdejo tudi tisti ljudje, ki se imajo za res velike poznavalce. Blagovna znamka Fidimed se že vse od leta 1994 predstavlja kot vodilna blagovna znamka na področju zdravil, ki so naravnega izvora, pa tudi na področju prehranskih dodatkov in prehranskih dopolnil. Fidimedove izdelke je po številnih neodvisnih raziskavah preizkusila že najmanj četrtina Slovencev in kar 98 % vprašanih, je bilo z izdelki blagovne znamke Fidimed zelo zadovoljnih, ali pa preprosto zadovoljnih. Pri njih najde vsakdo nekaj zase. V njihovem prodajnem programu lahko najdete izdelke, ki pomagajo pri odpornosti organizma, pri bolečem grlu, prehranska dopolnila, ki pomagajo pri srcu in ožilju, pri utrujenosti, stresu in pri nespečnosti, za vas bodo našli pravi izdelek, če imate težave z očmi ali z možgani, s prostato, s kostmi in sklepi, z lasmi in nohti, pri nespečnosti. S svojimi pripravki lahko pomagajo ženskam, ki imajo težave v menopavzi, ljudem, ki imajo probleme s sečili, vse, ki iščejo naravno pomoč pri hujšanju ali imajo težave s prebavo, pomagajo lahko ženskam, ki so noseče, njihov prodajni program pa vsebuje kar nekaj pomoči tudi za otroke. Pestra ponudba najrazličnejših vitaminov je tista, ki bo razveselila vse, ki čutijo pomanjkanje, oziroma uživajo hrano, ki vsebuje premalo vitaminov. Fidimed ima tudi svojo spletno stran, ki se jo splača obiskati, prebrati kakšen zanimiv članek in opraviti ugoden nakup.

Obiščite njihovo spletno stran

Zdrava prehrana

Zdravo hujšanje

Hujšanje je stvar, ki jo vsak človek izkusi vsaj enkrat v življenju. Glede na to, da smo iz vseh strani stalno bombardirani z manekenkami s čudovitimi telesi in moškimi z ogromnimi bicepsi, ni to nič čudnega. Bolj kot kdajkoli je hujšanje postalo naša stalnica, saj si vsak želi ustrezati idealu in se tako prikupiti nasprotnemu spolu. Ogromna prodaja knjig, revij in oddaj o hujšanju to le še potrjuje in ljudje velikokrat ne znamo postaviti meje do katere je hujšanje še zdravo. Ljudje se poslužujemo hitrih diet s katerimi želimo v čim krajšem času izgubiti čim več kilogramov, a že sama logika nam narekuje, da je zdravo hujšanje izvedeno postopoma, skozi daljše obdobje. Zakaj? Zato ker se tudi naši odvečni kilogrami niso nakopičili le v enem tednu, zato ne moremo pričakovati, da bodo tako hitro tudi izginili. Hujšanje ne sme postati muka ampak del našega življenja, saj bomo le s takim »hujšanjem« dosegli želene rezultate, ki jih bomo lahko tudi obdržali.
Najpomembnejši dejavnik zdravega hujšanja je prav zagotovo zdrava prehrana. Hujšanje ne pomeni stradanja, pomeni le način življenja in vnos čim manj telesu škodljivih stvari, čeprav to žal vključuje tudi hrano kot so hamburgerji, tortice in druga hitra hrana, ki je sicer zelo okusna, a žal tudi popolnoma nekoristna za naše telo. Ker vsa našteta hrana vsebuje ogromno odvečnih sladkorjev ter hranil, ki jih naše telo ne potrebuje, postane hujšanje z uživanjem take hrane skoraj nemogoče. Za učinkovito hujšanje brez tako imenovanega jo-jo efekta je potrebno na svoj jedilnik umestiti hrano, ki je zdrava ter nas obenem tudi nasiti in je lahko ob pravilni pripravi prav tako ali še bolj okusna kot kakšen hamburger ali tortica. Z okusno hrano pa tudi hujšanje zagotovo ne bo več tako težko. Ne verjamete? Pa poskusite!

Diete ne delujejo

Hujšanje brez športa in z njim

Hujšanje je mogoče začeti na več različnih načinov ali pa s kombinacijo različnih pristopov. Najbolj običajno je, da hujšanje pričnemo tako, da zmanjšamo količino hrane, ki jo zaužijemo v enem dnevu. Na takšen način ustvarimo tako imenovani kalorični deficit. To pomeni, da bo telo porabilo več energije, kakor smo jo mi vnesli vanj s hrano. Pri tem pa za hujšanje ni potrebno dodajati še dodatne telesne aktivnosti, ker energijski primanjkljaj ustvarja že sam bazalni metabolizem. Človeško telo v vsakem trenutku opravlja različne telesne funkcije: bitje srca, dihanje, prebavljanje itn. V vsakem organu potekajo procesi, ki porabljajo energijo. In prav delovanje teh procesov razumemo pod pojmom bazalni metabolizem. Poleg tega pa vsako opravilo, ki ga posameznik naredi v dnevu: pomije posodo, dela v službi, bere knjigo itn. porabi dodatno energijo. Takšna dnevna poraba in bazalni metabolizem skupaj s kaloričnim deficitom omogočajo, da se hujšanje dogaja tudi brez športne aktivnosti.

Vendar – ali je takšno hujšanje optimalno? Odgovor je pričakovano negativen. Posamezniki, ki se odločijo za takšno hujšanje bodo slej ko prej zašli v obdobje stradanja. Hujšanje se bo že po nekaj tednih ustavilo, saj se bo metabolizem upočasnil, psihološko pa bo izjemno težko prenašati neprestan občutek lakote. Ljudje, ki nimajo jeklene volje, bodo slej ko prej obupali in se vrnili na stara pota slabih prehranjevalnih navad.

Zato je pomembno, da hujšanje pričnemo v kombinaciji s povečano telesno aktivnostjo. Namesto močnega zniževanja kaloričnega vnosa, raje povečajmo telesno aktivnost. S tem se bo še dodatno pospešila prebava in drugi metabolični procesi, kar bo še dodatno pospešilo hujšanje. Poleg tega pa bomo naredili nekaj še za naše zdravje. Telesna vadba naj bo sestavljena iz dvigovanja bremen, da se ohrani mišična masa, ter iz aerobne vadbe, kakršna je tek, da krepimo krvno žilni sistem. Na tak način bo hujšanje veliko bolj učinkovito, zdrav način življenja pa bo postal vaša stalnica.

http://fidimed.si

Za uspešno hujšanje si naredimo načrt

Hujšanje je stvar, ki se je v današnjem času na žalost loteva veliko ljudi. Velikokrat smo naveličani yo-yo efektov neštetih diet, ki smo jih že preizkusili. Kar nekaj korakov je potrebnih, za uspešno hujšanje. Prvi in zelo pomembne začetek je, da si kupite tehtnico, točno, digitalno tehtnico, na kateri boste svojo uspešnost vsak dan preverili in si jo zapisali. Dobra motivacija je tehtanje prav vsak dan, saj vam bo že vsak dekagram manj, ki ga bo tehtnica pokazala dal nov veter v jadra. Verjemite, s vsakim izgubljenim kilogramom bo vaša volja večja.

Hujšanje ali ne, vsak dan je potrebno popiti dovolj vode, če izgubljaš kilograme pa je pomembna še zaradi enega razloga, saj vam bo dala občutek sitosti. Hujšanje naj ne bo samo tvoja osebna stvar, veliko lažje bo shujšati, če boste svojo namero povedali svojim najbližjim. Izrabljena zvijača, ki pa še, verjemite, vedno deluje je ta, da vsepovsod nalepite svoje slike, tiste, na katerih ste najbolj obilni. In, kar pozabite na izgovore v smislu, jutri začnem, s tem ne boste izgubili kilogramov ampak boste imeli slabo vest. Poleg zdravega prehranjevanja je ključnega pomena rekreacija, že pet minut na dan je dovolj za uspešno hujšanje.

Hujšanje, večno hrepenenje po vodnjaku mladosti

HujšanjeHujšanje, verjetno ni nikogar, vsaj oseb ženskega spola, ki še niso slišale za to besedo. Navadno se še posebej intenzivne priprave in napori do želene postave začnejo malo preden se začnejo poletni meseci in je čas, da se končno odvržejo odvečna oblačila. Že ob misli na kratka poletna krilca in na lahke majice se kar zgrozimo, ko zapremo oči in na tihem vidimo svojo zimsko podobo neznanke v ogledalu. Misija hujšanja je tako rekoč vsako leto nujno potrebna, pa, če si to želimo ali pa ne. Večina izmed nas si najprej pripravi shujševalni načrt. Hujšanje pa je proces, ki mora imeti več faz in se ne zgodi kar tako, iz dneva v noč. Dejstvo je, da prav vsak shujševalni načrt nikoli ni bil in nikoli ne bo enak za vse. Hujšanje tako zahteva povsem individualni pristop. To je pomembno predvsem zaradi dejstva, da smo si ljudje različni in telo vsakega posameznika zelo različno odreagira na določeno vrsto hrane. Vsak, ki hujšanje vzame dovolj resno se bo dobro spoznal s svojim telesom in z njegovimi zahtevami zato bo sčasoma zelo dobro ugotovil kaj mu ustreza in kaj ne. Težko in zahtevno opravilo, pa čeprav se nam ne zdi je hujšanje.

Hujšanje, ko veš, kaj ta beseda sploh pomeni

Hujšanje je precej aktualna tema v današnjem času, pa to ne velja le za tiste, ki se želijo znebiti telesne teže ampak tudi za ljudi, ki si želijo ustvariti lepše in zapeljivejše telo. Hujšanje ni garanje za kakšen kilogram manj, hujšanje je izboljšanje telesnega počutja in zdravja. Ko se lotimo hujšanja je dobro vedeti, kaj ta beseda v resnici pomeni. S hujšanjem želimo izgubiti odvečno maščobo in ne odvečnih kilogramov, čeprav to pride zraven, kar samo od sebe. Drastične diete, ki si jih nekateri zadajo so lahko zdravju zelo škodljive, zato, pamet v roke. Hujšanje mora biti postopno, s pametjo in preudarno, da si ne naredimo več škode kakor koristi. Hujšanje je dolgotrajen proces, a edini pravi recept za topljenje odvečne maščobe, je manj hrane in več gibanja. Navadno se misija hujšanje začne pred poletnimi meseci, ko se več ne moremo uspešno skriti pod kupi oblačil in je čas za oprijete majčke in kratka krilca.

Pomembno je, da vsak pri sebi naredi shujševalni načrt, ki se ga seveda mora držati. Hujšanje je stvar posameznika, ljudje smo različni zato mora biti tudi hujšanje povsem individualno. Zdrava prehrana je temelj in osnova, kadar se gremo hujšanje.

Tisoč razlogov najdemo, da se odločimo za hujšanje

Hujšanje, le kje je razlog za njega? Morda v tem, da želimo lepši in boljši zunanji izgled , ali pa je razlog v tem, da se želimo znebiti odvečnega bremena in se lažje gibati. Razlogov je več, navadno pa je najpomembnejši ta, da počasi že čutimo, da je naše zdravje zaradi prevelike telesne teže ogroženo. V tem primeru je zadevo potrebno prijeti v svoje roke, vsaj dokler še ni prepozno.

Najbolj pomembno je, da se oseba, ki se odloči za hujšanje drži vseh zapovedi, ki si jih postavi. Hujšanje navadno začnemo z dieto, ki je za marsikoga skrajni izhod v sili. Ljudje smo takšni, da se navadno najprej odločimo za tisti način hujšanja, ki ga ljudje najbolj opevajo in hvalijo. Veliko trde volje in predvsem samodiscipline je potrebno, če želimo doseči želene rezultate in tega se moramo dobro zavedati. Najprej zamenjajmo stil življenja in na svoj jedilnik vnesimo več sadja in več zelenjave, ter zdrave in uravnotežene prehrane. Tisoč in eno dieto poznamo, a vedeti moramo, da ni nobena čudežna. Hujšanje mora potekati na zdrav način, z nenadnimi in drastičnimi ukrepi si lahko nakopljemo več škode kot koristi. Disciplina in gibanje za zdravo hujšanje.

Zdrava prehranska dopolnila, ki vam lahko pomagajo pri hujšanju si lahko ogledate na tej povezavi.

3 ideje kako hujšati in obdržati idealno težo

Imate dovolj ponavljajočih se yo-yo efektov vsake od diet, ki ste jih preizkusili? Diete se dandanes lahko domisli praktično vsak. Preprosto preberete par uspešnic o zdravi prehrani in že se vam poraja naslednja dieta, ki daje zgolj začasen učinek, na dolgi rok pa prinaša zgolj razočaranje. Hujšanje se začne v glavi! Želja shujšati toliko in toliko kilogramov ne bo dovolj. Postaviti si je treba jasne cilje in akcijskih načrt, ki nas bo dejansko pripeljal do želen teže.

Ko enkrat pometem miselni prah, hujšanje lahko postane prav zabaven proces, ki bi mu lahko nadeli titulo »way of life«.

Proces hujšanja bo pri vsakem posamezniku podoben a vseeno akcijsko zelo različne. Če imate zgolj nekaj kilogramov preveč, boste lahko precej hitro ugledali ciljno črto v obliki želene številke na tehtnici. Tisti, ki pa želite izgubiti 10 in več kilogramov pa boste potrebovali bistveno bolj sofisticiran pristop in železno disciplino. Vsi pa lahko sledite naslednjim preprostim smernicam za hujšanje.

1. Dnevna poraba kalorij naj bo večja od vsote vnesenih kalorij! – Iz tega sledi, da preprosto moramo začeti z vadbo, če želimo presekati gordijski vozel odvečnih kilogramov. Povsem dovolj bo, če pričnete z redno hojo, ki naj traja vsaj pol ure. Če vam časovno ne uspe iti vsak dan, naredite kak kilometer ali dva vsaj trikrat na teden.

2. Učinkovita vadba s pomočjo Youtub-a – predstavitev vadbe preko video vsebin postaja vse bolj priljubljena. Youtube lahko postane tudi vaš vir idej za učinkovito vadbo. Vse kar morate narediti je vpis ključnih besed in vadba je pripravljena. Srečo lahko poskusite z vpisom: effective workout, leg workout, body workout, summer workout….

3. Jejte zdravo hrano in to večkrat na dan – za učinkovito vadbo boste potrebovali kvalitetne hranilne snovi, ki bodo skrbele za zadostno količino energije. Hitra hrana in nezdravi obroki vam dajo občutek sitosti, vadba pa postala ena sama muka, ki jo boste precej hitro opustili. Hujšanje brez zdrave in uravnotežene prehrane se ne bo premaknilo iz mrtve točke in še naprej boste ostali nezadovoljni.

Poletje se bliža, poskrbite za svoje telo.

hujšanje

Hujšanje in upočasnitev metabolizma

Hujšanje ni vedno lahko. Mnogo ljudi se odloči za hujšanje, prepriča se, da zmore slediti strogemu dietnemu režimu, zadeve se tudi loti in kaj kmalu tudi opusti. Razlogi so različni, vendar pa lahko možnost, da nam hujšanje spodleti, precej zmanjšamo, če se tega projekta lotimo na pameten način. Najbolj optimalno bo hujšanje takrat, kadar imamo izdelan kvaliteten jedilnik in hkrati tudi pameten program telesne aktivnosti. Kot prvo moramo vedeti, da se hujšanje prične šele takrat, kadar se telo nahaja v kaloričnem deficitu ali primanjkljaju. To pomeni, da v telo vnesemo manj energije, kot je telo dejansko tudi porabi.

Vedeti pa moramo, da telo neprestano rabi energijo. Rabi jo za dihanje, bitje srca, prebavljanje hrane, miselne procese itd. Poudariti je potrebno, da telo porablja energijo tudi takrat, kadar spimo, saj se vsi ti procesi tudi takrat nadaljujejo. Zato je mnogo ljudi, ki se odloči za hujšanje, na začetku tega procesa preveč zagnanih. Preveč si znižajo kalorični vnos in v ta proces vključijo preveč športne aktivnosti. Kadar se to zgodi, lahko hujšanje postane precej neuspešno. Rezultat tega pretiravanja je namreč upočasnjen metabolizem v telesu. Namesto, da bi telo pospešeno rabilo za energijo maščobo, na drastično zmanjšanje hrane in pretirano športno aktivnost odreagira na konzervativen način, to pomeni, da prične porabljati manj energije kot sicer. Hujšanje bi v teh primerih bilo bolj učinkovito, če bi bilo hrane več in telesne aktivnosti manj. Zato, če želimo biti uspešni, mora biti hujšanje tudi pametno zasnovano. Kalorični vnos nižamo počasi, telesno aktivnost pa izvajamo brez pretiravanja.

Hujšanje moramo skrbno načrtovati

Vsako hujšanje mora biti zastavljeno kot dolgoročni projekt. Zakaj je to tako pomembno, če želimo biti pri tem uspešni? Zagotovo je že vsakdo slišal za tako imenovani jo jo efekt. Vsako hujšanje, ki se začne tako, da že v izhodišču močno znižamo vnos hrane, kar držimo nekaj tednov ali kvečjemu kakšen mesec, se konča tako, da v približno isto dolgem obdobju, ki sledi, pridobimo vse kilograme nazaj. Velikokrat pa pridobimo še več, kot smo imeli v izhodišču. Da bi se hujšanje ne končalo v tako žalostnem scenariju, ga moramo skrbno načrtovati in pri sebi razčistiti nekaj osnovnih zadev. Najprej moramo vedeti, da se hujšanje prične v glavi človeka in šele nato se nadaljuje z jedilnikom.

Zavedati se moramo, da hujšanje ne bo lahko in predvsem se moramo odločiti, da po tem, ko se hujšanje zaključi, si ne bomo za nagrado privoščili nezdravega in preveč obilnega obroka. To bi nas lahko nazaj pripeljalo na stara pota. Torej moramo hujšanje najprej urediti v svoji glavi, tak oda se odločimo za zdrav življenjski slog. Hujšanje tudi ne sme biti drastično, tako da recimo pojemo le petdeset odstotkov hrane, kot smo jo pred tem. To se bo vse povrnilo kot jo jo efekt. Hujšanje naj bo zasnovano okrog zdrave prehrane, med katero spadajo nepredelani ogljikovi hidrati (riž, krompir in zelenjava), beljakovine živalskega in rastlinskega izvora (npr. pečeno meso, ribe … čim manj predelano, seveda) in pa zdrave maščobe (olivno olje, ribje olje itn.). Hujšanje bo z upoštevanjem teh principov nedvomno bolj kakovostno in rezultati bodo tudi bolj dolgoročni.