Arhiv Značk: imunski sistem

počutje in imunski sistem

Imunski sistem, živimo skladno z naravo

Imunski sistem lahko izboljša naravno življenje .

Človekov imunski sistem ima neverjetne sposobnosti . Seveda ne sam od sebe, ampak mu človek mora nameniti vse potrebno, da bo deloval. Če se bomo v zimskim mesecih večinoma zadrževali na toplem, ne moremo računati z odpornostjo na mraz. Ker imunski sistem preprosto ni imel možnosti okrepiti svoje sposobnosti. V primeru, da v zimskih mesecih večkrat gremo ven, pa čeprav zgolj na pol ure ali uro trajajoč sprehod, se zadeva bistveno spremeni. Človeško telo bo zaznalo spremembo temperature, temu primerno bo imunski sistem izkoristil vse možnosti, ki so mu na voljo. Temu primerno se bo dan za dnem krepil. Ker bo ob vsakem, v tem primeru pol ure ali uro trajajočem sprehodu, dan za dnem moral poskrbeti za ustrezno obrambno aktivnost. Seveda moramo za izboljšanje poleg tega delno poskrbeti tudi sami. Obleka in obutev mora biti emu primerna. Kar pomeni ne premalo topla in ne preveč topla, predvsem pa mora biti gibanju primerna. V primeru, da je gibanje bolj intenzivno je potrebno računati z potenjem, vlago, ki pri tem nastane pa je najboljše odstraniti na zunanjo stran oblačil. Koža bo pri tem suha, s tem pa preprečimo možnost prehlada. Nikakor si ne želimo, da bi v času, ko želimo imunski sistem okrepiti dosegli nasprotni učinek. Torej bi namesto izboljšanja zdravja, povzročali sebi škodo. Veliko vlogo pri krepitvi ima tudi počitek. Z njim se v telesu vzpostavi ravnovesje, ki pred tem ni mogoče, ker ima organizem druge naloge. Počitek prav tako vpliva na imunski sistem, če mu seveda nudimo ustrezno. Počitka mora biti kot prvo dovolj, biti mora tudi kakovosten. Koliko je dovolj počitka ni mogoče reči na splošno, saj imajo nekateri dovolj že vsega šest ali celo manj ur spanja, drugim je osem ur premalo.

Imunski sistem lahko krepimo na številne preproste vendar učinkovite načine.

zdravstveno zavarovanje

Odpornost, pozitivno razmišljanje

Odpornost lahko izboljšuje pozitivno razmišljanje .

Pozitivno razmišljanje je za odpornost zelo pomembno. Ker je odpornost prijeten, se skladno s tem človeku velikokrat pojavijo pozitivna razmišljanja. V primeru, da začnemo pozitivno razmišljat so lahko dobri učinki dosegljivi. Uspešno zdravljenje je danes možno doseči tudi s številnimi alternativnimi načini. Pri tem odpornost ni izjema. Alternativni načini mnogim vzbujajo slabe predznake. Vendar se lahko zavedajo, da alternativa ni nič drugega, kot drugačen način, kot ga poznajo sami. Enako odpornost vsak po svoje doživlja. Zato je odpornost osebna izkušnja. Ter hkrati je odpornost od osebe do osebe drugačno doživetje. Komur alternativa ni všeč, naj jo preprosto pozabi. Kdor pa želi imeti informacijo o drugih načini njim znanega, pa lahko s tem pridobi novo možnost. Včasih je pri iskanju drugačnih načinov dobra že motivacija. Tudi če nam določena metoda ni všeč, lahko preko pozitivne izkušnje osebe, ki je s tem prišla do zdravja, nam koristi motivacija. Pri pozitivnem razmišljanju je sicer še veliko neznanega. Vendar se danes na razne načine ugotavlja pozitivne učinke. Človek je pri aktivnostih povezan z tako umskim kot fizičnim. kar pomeni, da fizično dopolnjuje umsko in obratno. umsko dopolnjuje fizično. Brez uma fizični del ne bi mogel biti ne zamišljen, ne izveden. Enako umske sposobnosti ne koristijo, če fizične niso na tak ali drugačen način uporabljene. Zato je potrebno na delu, ki ga pozitivno razmišljane lahko izboljšuje, razmisliti ter skladno z ugotovljenim ukrepati. Možnosti so danes velike tudi na področju raznih ciljev, ki so otipljivi ali jih je mogoč občutiti. Tako pozitivno razmišljanje lahko privede do raznih aktivnosti, ki preko intenzivnosti in stalnosti lahko prinesejo napredek. Zavedati se pri tem velja zgolj na procese, kot je učenje ali krepitev določenih umskih ali fizičnih sposobnosti. Na ta način lahko pozitivno razmišljanje občutimo.

Odpornost naj bo pozitivna izkušnja, preko pozitivnega razmišljanja in pozitivnega delovanja.

http://fidimed.si/vsi_proizvodi/odpornost_in_grlo/

prehlad in zdravje

Kako nad prehlad

Poletje je ravno potrkalo na naša vrata, v tem prehodnem obdobju pa se velikokrat zgodi, da zbolimo saj se vreme hitro menja. Nekaj časa nas sonce greje in se znojimo, nato zapiha veter, ki nas dodobra prepiha, zaradi tega sicer ne zbolimo, precej pa to zmanjša našo odpornost. Seveda je lekarna prva stvar na katero pomislite ob prehladu, nekateri pomislijo celo na obisk zdravnika, vendar je to napaka. Ob nedolžnem prehladu nikar ne obiskujte zdravnika, saj vam ne bo čisto nič pomagal, predlagal vam bo Lekadol, Fluimukan, Granobil ali pa podobna zdravila ter veliko tekočin in počitka.

Nekateri so pravi hipohondri in zdravnika obiščejo že za najmanjši problem. Vendar s tem samo kratite njihov in svoj čas. Če se vas prehlad še ni lotil, pa imate občutek, da se vas loteva, lahko to poizkušate preprečiti na nekaj različnih načinov. Lahko obiščete savno, ki vas bo dodobra prekuhala, kontrastne kopeli pa bodo dvignile vašo odpornost. Naravna antibiotika sta tudi česen in pa ingver, česen je najbolje, če ga zaužijete surovega, iz ingverja pa si lahko skuhate čaj, po katerem vam bo malce vroče. Zaužijte tudi nekaj sadja, vitamini v zelenjavi in sadju bodo pomagali vašemu imunskemu sistemu v boju z morebitnim prehladom.

Če se vas je prehlad že lotil, boste največ naredili s tem, da boste počivali, tako bo lahko telo vso energijo usmerilo v boj proti prehladu, popijte pa tudi zelo veliko tekočine, najbolje toplega čaja ali vode, ta bo očistila vaš sistem. Najbolje, da ob pojavu prehlada ostanete doma ter se do konca pozdravite.

prehlad kot posledica oslabitve obrambnega sistema

Prehlad in obrambni mehanizmi

Prehlad lahko preprečijo obrambni mehanizmi . Obrambni mehanizmi lahko preprečijo prehlad le, če imajo vse optimalne obrambne sposobnosti aktivirane. Obrambne sposobnosti človeškega telesa so namenjene obrambi pred negativnimi vplivi iz okolice. Prehlad je znak, da obrambne aktivnosti niso bile učinkovite. Veliko ljudi zanima zakaj prehlad ni bil preprečen, če pa ima vsak svoj obrambni mehanizem. Obrambni mehanizem je prisoten vedno, vendar pa je velika razlika med sposobnostjo posameznega obrambnega mehanizma v primerjavi z drugimi obrambnimi mehanizmi.

Velikokrat lahko opazujemo ljudi, ki se veliko gibljejo v naravi in občudujemo njihovo odpornost na bolezni, prehlad in druge zdravstvene težave. Gibanje na prostem je dobra osnova za preprečevanje bolezni in zdravstvenih težav. Seveda pa gibanje na prostem ni dovolj. Človek mora bit za gibanje na prostem dobro opremljen, če hoče doseči, da ga ne bo doletel prehlad in podobne zdravstvene težave. V primeru nizkih temperatur mora biti predvsem aktivnosti primerno oblečen. Aktivnosti primerno oblečen pomeni, da je zavarovan pred nizkimi temperaturami skladno z intenzivnostjo dela. Intenzivnost dela zahteva različno prilagoditev nizkim temperaturam oziroma različno obleko. Človek, ki zunaj miruje potrebuje večjo zaščito. Obratno človek, ki zunaj giba potrebuje manjšo zaščito pred zunanjimi temperaturami. Obstajajo tudi drugačne primernosti. V primer suhega vremena mora človek imeti na sebi obleko, ki omogoča dihanje kože. Priporočljiva so oblačila, ko odvečno toploto odvajajo na zunanjo stran. Na ta način bo koža suha, posledično manj možnosti za prehlad. Ko dežuje, je večja vlaga in vsi podobni pogoji je potrebno obleko ustrezno prilagoditi. Pred dežjem nas najbolje zaščiti nepremočljiva obleka.

Slabost te obleke je, da ima slabe lastnosti odvajanja odvečne telesne temperature na znanju stran oblačila. V nekaterih primerih je ta nična, saj to preprečuje nepremočljiv material. Dober kompromis med dihanjem in prepuščanjem, je v tem primeru zelo priporočljiv. Nekatera oblačila imajo, sposobnost da prehlad preprečujejo z uravnavanjem optimalne telesne temperature.

http://www.arspharmae.com/info/zdravstveni-nasveti/kako-vem-ali-imam-prehlad-ali-gripo.html

Imunski sistem in prehrana

Komu lahko pomagajo prehranski dodatki Fidimed

Fidimed je priznana blagovna znamka, ki že vrsto let na slovenskem trgu prehranjuje prehranska dopolnila. Slednja so v sodobnem svetu zelo pomemben vir hranilnih snovi, ki jih sicer ljudje ne dobijo v hrano ali pa jih iz hrane dobijo precej manj, kot bi jih dejansko potrebovali. Ali ste vedeli, da Fidimed izdeluje naravna prehranska dopolnila? Izdelki te blagovne znamke so prešli skozi izjemno nizko stopnjo obdelave, zaradi česar ohranjajo naravno strukturo elementov. To je pomembna informacija, saj se je potrebno zavedati, da v modernem svetu ljudje zaužijemo zelo malo hranil, ki imajo bogato naravno strukturo. Zato se Fidimed prehranska dopolnila umeščajo prav na ta razkorak med človeško potrebo po hranilnih snoveh in dejanskim vnosom, ki je v povprečju izjemno slab.

Ker se ljudje med seboj močno razlikujemo, imamo tudi različne potrebe po Fidimed prehranski dodatkih. Predvsem jih potrebujejo posamezniki, ki dolgotrajno jemljejo zdravila, ki jim jih je predpisal zdravnik. Običajno se Fidimed prehranski dodatki svetujejo tudi vsem tistim posameznikom, ki so pravkar preboleli kakšno bolezen ali pa so se rehabilitirali po kakšni poškodbi. Fidimed prehranski dodatki lahko pomagajo tudi posameznikom, ki so pod stresom. V tem obdobju se lahko močno poslabša splošno zdravstveno stanje, saj se imunski sistem močno oslabi. Takrat je potrebno v telo vnesti različne hranilne snovi, ki pomagajo ponovno vzpostaviti ravnovesje imunskega sistema.

Fidimed prehranski dodatki pa so pomembni tudi za osebe, ki imajo zelo malo časa zase in za to, da bi poskrbele za zdravo prehranjevanje. Ljudje bi morali vsaki dan pojesti dovolj sadja, zelenjave, mlečnih izdelkov in mesnih izdelkov. Iz vseh teh virov pridobivamo pomembna makro in mikro hranila. Veliko ljudi pa namesto te polnovredne hrane raje izbere krajšo pot: hitra prehrana. Takšnim osebam, ki jedo visoko predelano hitro prehrano lahko Fidimed prehranski dodatki pomagajo pri vzdrževanju zdravja, dobrega počutja in predvsem dovolj energije za delovanje.

http://fidimed.si/

Kako vemo, da nam primanjkuje magnezij?

Magnezij je mineral, ki je našem telesu nujno potreben, to vemo prav vsi, saj so nas učili že v šoli. A kako vedeti, da nam tega minerala v resnici tudi manjka, je pa že druga zgodba. Magnezij je sestavni del klorofila zato večino magnezija dobimo s prehrano, iz zelene listnate zelenjave. Ostali naravni viri magnezija pa so še soja, sir, arašidi, orehi, oves, krompir s lupino, banane, avokado, rjavi riž in posušene marelice. Dober vir magnezija pa so tudi nekatere mineralne vode. A kako vemo, da ga s prehrano v naše telo vnesemo premalo. Magnezij je nujno potreben, ko se nenadoma znajdemo v stresnih okoliščinah, da nam ga primanjkuje pa lahko ugotovimo po nekaterih znakih kot so mišični krči, slabost, glavobol, nemir, nenehna utrujenost in pomanjkanje apetita, zelo slabo spimo, oziroma sploh ne. Prav tako so lahko eden izmed opozorilnih znakov pomanjkanja magnezija tudi lomljivi nohti in motnje v delovanju srca. Predvsem je potrebno vedeti, večji vnos magnezija potrebujemo, ko je njegovo izločanje povečano z urinom, kar povzročajo nekateri diuretiki, antibiotiki in nekatera zdravila, ki zdravijo raka. Prav rado magnezija manjka nosečnicam, dojiljam, ljudem s sladkorno boleznijo in tistim, ki se redno ukvarjajo s športom.

Kalcij – življenjsko potreben element

Kalcij je srebrno bela, mehka kovina s simbolom Ca, ki jo lahko režemo z nožem. Je peti najpogostejši element v zemeljski skorji in se nahaja v kamninah. Je pa tudi eden izmed najpomembnejših mineralov v človeškem telesu, saj se ga kar devetindevetdeset procentov nahaja v kosteh in zobeh in jim daje trdnost in strukturo. Preostali kalcij lahko najdemo v živčevju, mišicah, srcu in krvi ter zunajcelični tekočini saj je nujen za številne telesne funkcije. Vloga kalcija v telesu je pomembna za rast kosti in zob, krčenje in sproščanje prečno progastih in gladkih mišic, uravnavanje prepustnosti celičnih membran, živčna prevodnost, delovanje imunskega sistema, strjevanje krvi, pravilno delovanje številnih encimov, povezovanje med celicami in tvorbo tkiva in delovanje številnih encimov.

Kalcij uravnava skupaj z magnezijem,kalijem in natrijem krvni tlak ter ravnotežje kroženja vode v telesu. V človeškem organizmu je povprečno kar okoli tisoč dvesto gramov kalcija, največ v obliki kalcijevih fosfatnih snovi. Kalcijeve spojine so kalcijev hidrogensulfid, kalcijev nitrat, kalcijev karbonat (apnenec), kalcijev oksid (žgano apno) bel prah, ki se stopi pri dva tisoč petsto stopinjah Celzija, kalcijev hidroksid (gašeno apno) ki se pridobiva z hidratizacijo. Kalcij uporabljamo tudi kot dodatek za legiranje (za izdelovanje svinčevih zlitin). Element, ki je zelo pomemben v človeškem telesu je kalcij.

Imunski sistem je naša glavna obramba

Imunski sistem nas varuje pred različnimi škodljivimi dejavniki, ki lahko ogrozijo naše zdravje in počutje. Zaradi oslabljenega imunskega sistema se pojavljajo številne okužbe, pa tudi če do okužb ne prihaja, oslabljen imunski sistem pogostokrat vodi v utrujenost in slabo počutje. Tako da je že slednje dober znak za to, da moramo nekaj storiti. Skrb za to, da je naš imunski sistem ves čas v stanju pripravljenosti, je ključnega pomena. Naše telo je ves čas v stanju borbe z zunanjimi in notranjimi dejavniki. Od zunaj nas napadajo virusi, bakterije in razne glivice, k vsem tem pa lahko dodamo tudi številne strupene snovi, ki ogrožajo naše zdravje. Vendar pa je imunski sistem pod stalnim pritiskom tudi od znotraj. V telesu se neprestano dogajajo številne kemijske reakcije, ki imajo za posledico tudi nastanek različnih stranskih produktov, ki pa so lahko tudi strupeni. Imunski sistem skrbi, da ti strupi ne bi ogrozili našega zdravja. Tako lahko vidimo, da če želimo živeti uspešno življenje in biti kos številnim izzivom, s katerimi se srečujemo vsak dan, moramo poskrbeti, da je naš imunski sistem ves čas v stanju pripravljenosti in da je čim bolj okrepljen.

 

Zdrav imunski sistem bomo zagotovili, če se bomo izogibali stresnim situacijam, kar pomeni tudi to, da si bomo vzeli dovolj časa za oddih. Ključnega pomena je gibanje na svežem zraku in uživanje uravnotežene prehrane. Številni povezujejo imunski sistem z raznimi vitamini, kar je popolnoma pravilno. Premajhno uživanje zelenjave in sadja lahko vodi v vitaminski primanjkljaj, to pa ogroža naš imunski sistem, zaradi česar moramo k prehrani dodati tudi prehranske dodatke z vitamini.

imunski sistem

Imunski sistem in njegova naloga

Imunski sistem je notranji obrambni mehanizem, ki nas ščiti pred številnimi vplivi iz okolja. Različni znanstveni in manj znanstveni pristopi se uporabljajo za to, da bi imunski sistem bolj okrepili in s tem zmanjšali našo dovzetnost za številna obolenja, ki nam grozijo. Številni povezujejo skrb za naš imunski sistem s pojavom aidsa, ki naj bi povečal zanimanje za to, kaj sploh imunski sistem je in nato tudi skrb za to, da bi ga izboljšali na tak ali drugačen način.

O našem stanju imunskega sistema že veliko pove laboratorijska analiza ene same kapljice krvi. Že iz osnovne šole vemo, da imamo v krvi bela in rdeča krvna telesca. Imunski sistem je močno povezan z belimi krvnimi telesci. Če stvar povemo na nekoliko bolj slikovit način: bela krvna telesca so vojaki, ki jih imunski sistem pošilja nad sovražnike, ki ogrožajo naše zdravje. Vendar pa imunski sistem vsebuje tudi različne limfocite. Ti limfociti so precej bolj ciljno naravnani, prek njih imunski sistem poskrbi, da se v človeškem telesu nevtralizirajo različne tuje celice in številni antigeni.

Iz vsega doslej napisanega lahko vidimo, da je imunski sistem izjemno pomemben faktor za naše življenje. Zato je pomembno, da imunski sistem čim bolj krepimo in skrbimo za to, da opravlja svojo primarno funkcijo: zaščito našega zdravja. Pristopov je mnogo in segajo od uporabe naravnih zelišč do raznih sintetičnih preparatov. Zdrav način življenja, ki vključuje telesno aktivnost, uravnoteženo prehrano in izogibanje stresu deluje tako, da se naš imunski sistem krepi, tako da je pripravljen na boj takrat, ko ga najbolj potrebujemo.