Arhiv Značk: marketing

Večkanalni marketing, ocena ponudbe

Večkanalni marketing je sodobno ocenjevanje ponudbe .

Ocenjevanje ljudje izvajamo neprestano, del tega procesa je tudi večkanalni marketing. Spletni nakupi so danes glede na preteklost vedno bolj pogosti, spreminja pa se tudi kakovost nakupov. V preteklosti je bilo ponudbe manj, hkrati pa tudi manj koristnih vsebin. Zato se je za izdelek ali storitev kupec odločil že ob obisku. Danes ima zato več možnosti preverjanja ponudbe. Tu nastopi večkanalni marketing, ki ponuja tako ponudbi kot povpraševanju pomemben napredek. Povpraševanje se zaveda, da živio v informacijski dobi, sposobne naprave za pridobivanje informacij ima tudi praktično vsak v svojem žepu. Z pridobivanjem informacij povpraševanje obogati svoje vedenje o ponudbi. Cene, zaloge, dobavljivost ter druge informacije so lahko na voljo takoj. S tega vidika je večkanalni marketing dvignil kakovost soočanja. V primeru, da cena ponudbe ne bo konkurenčna se bo povpraševanje odločilo za alternative ali jih vsaj poiskalo. Zaloge so prav tako pomembne, saj danes vedno večji delež povpraševanja želi imeti izdelek ali storitev takoj. V primeru, da aktualna ponudba tega ne more izpolniti, želimo čim prej dobiti drugo ponudbo. Prav tako prinaša večkanalni marketing spremembe na področju dobavljivosti. Izrazita je predvsem na specifičnih trgih, ki se razlikujejo v mnogih značilnostih, kot je recimo velikost. Na manjšem trgu je ponudba primerna povpraševanju. V splošnem je povpraševanje manjše kot na večjem trgu. Temu se prilagodi tudi ponudba, v praksi to opazimo kot manjšo ponudbo v horizontali ali vertikalni smeri. To prakso lahko večkanalni marketing spreminja skladno z možnostmi in sposobnostmi povpraševanja. V primeru, da ponudba na specifičnem trgu ni primerna, bo povpraševanje začelo iskati alternative zunaj njega. Ponudba je lahko zunaj specifičnega trga boljša, ima pa lahko pomanjkljivosti. Povpraševanje ne razmišlja le o pridobitvi, ampak tudi o koriščenju učinkov. Ti pa so lahko s tehničinimi napakami in drugimi ovirami lahko onemogočeni.

Večkanalni marketing je napredek soočanja ponudbe in povpraševanja.

Nakup na spletu, moderna oblika trženja

Nakup na spletu je moderna oblika trženja moderna oblika trženja . Gre za, predvsem v Sloveniji, razmeroma novo obliko trženja, ki se bo zagotovo še razvijala.

Sodobni vsakdanjik ljudi vedno bolj pomika od ustaljenih navad, ki počasi postajajo klasika. Nakup na spletu je tipičen primer, saj se ob dobrih izkušnjah uporabnik težje odloča za starejše, klasične oblike nakupa. Spremembe bodo pri takih nakupih narekovale spremembo vlog. Klasični nakup bo postal redkost in bolj cenjen, nakup na spletu pa množično uporabljen v vsakdanjiku. Zato obstaja možnost, da se bo cena klasičnim nakupom upravičeno povečevala in bodo trgovci imeli pri njej večjo dodano vrednost. Za klasičen nakup je namreč značilno, da ga nakup na spletu v celoti ne more nadomestiti. Tako bo ob nakupu kupec ob klasičnem nakupu hočeš nočeš moral sprejeti prodajne pogoje trgovca. Predvsem se bodo klasični nakupi obdržali pri izdelkih individualne narave, ki imajo seveda individualne lastnosti in značilnosti.

Nakup na spletu je precejšnje tveganje ob nakupu , predvsem ko govorimo o individualnih zahtevah. Poleg napačnih lastnosti in posledično neuporabe, imamo dodatne stroške, ko hočemo neuporaben izdelek zamenjat z uporabnejšim. Ob tem se moramo dodatno zavedat tveganja poštenosti trgovca, saj mnogi računajo prav na opustitev postopka za vračanje neuporabnega izdelka. Poleg stroškov, ki nastanejo pri vračanju z izdelki, mnogi računajo tudi na zapletene postopke, ki so potrebi, da neustrezen izdelek zamenjamo z ustreznim. Ob tem seveda lahko postopek zavlačujejo, saj je običajno izdelek že plačan in se jim z zamenjavo nikamor ne mudi.

Ob vseh negativnih lastnostih ima nakup na spletu tudi pozitivne lastnosti. Trgovec, ki se bo neprofesionalno obnašal do strank, tvega z izgubo večje množice strank. Treba se je zavedat, da splet ni sredstvo za zgolj pozitivne informacije, ampak se lahko nakup na spletu, ki ni bi profesionalno izveden vrne kot občuten plaz negativnih učinkov za trgovca.

Več informacij pa najdete tukaj