Arhiv Značk: optimizacija

Uporabniška izkušnja vedno bolj vključuje splet

Uporabniška izkušnja so izkušnje uporabnika z izdelkom ali storitvami pridobljenimi na klasičen ali sodoben način.

Sodobna uporabniška izkušnja je danes v veliki meri vezana na splet, kar velja tudi za klasično trženje. Izdelke ali storitve danes pridobivamo preko klasičnega ali digitalnega trženja, veliko pa je tudi prepletanja. Zato je sodobna uporabniška izkušnja velikokrat preplet različnih pristopov. Klasično trženje raje izbiramo povsod tam, kjer veliko šteje vtis pridobljen preko naših čutil. Pri spletnem trženju je to mogoče zgolj v omejenem obsegu, predvsem se lahko zanesemo na vid in sluh. Pri klasičnem trženju pa uporabniška izkušnja veliko pozornost daje tudi vonju, otipu, različnim načinom preizkušanja v živo in podobnem. Preizkušanje v živo je tudi pristop, ki bo še dolgo časa uspešen način prodaje. Z preizkusom potencialni kupec ne dobi zgolj uporabniško izkušnjo, z preizkusom se kupec nad izdelkom ali storitvijo navduši. Velikokrat v pogovorih slišimo izraz, da se je kupec med preizkusom okužil. V prenesenem pomenu to pomeni, da je bil preizkusni izdelek več kot odlična promocija. V primeru, da to ni mogoče, sodobna uporabniška izkušnja nadaljuje z iskanjem koristnih informacij preko spleta. Pri praktičnem preizkusu lahko zaznava preko vseh čutil, nima pa na voljo informacij o izdelku ali storitvi. Izdelki ali storitve so največkrat opisani, vendar gre za skope informacije. sodobna uporabniška izkušnja poleg tega želi pred nakupom izvedeti, kako so bili drugi kupci zadovoljni, kakšna je vsebina, kako je s poprodajnimi storitvami in podobno. Pomen teh informacij je predvsem v njihovi neodvisnosti od ponudnikov izdelkov ali storitev. Viri informacij v tem primeru tem primeru temeljijo na uporabniški izkušnji. Bolj kot je dolgotrajna, pristna ter dobro opisana, večjo vrednost ima za potencialnega kupca. Praktično si lahko potencialni kupec prestavlja, kakšna bo njegova uporabniška izkušnja z izdelkom ali storitvijo v prihodnosti.

Uporabniška izkušnja igra pomembno vlogo pri odločanju za tržne aktivnosti ponudbe.

Dodatne informacije o tej tematiki preverite na naši internetni strani.

Optimizacija za iskalnike, pomoč uporabnikom spleta

Optimizacija za iskalnike je pomoč uporabnikom spleta ob njegovem obisku.

Pomoč uporabnikom spleta je optimizacija za iskalnike na račun rezultatov aktivnosti. Danes obiskovalci splet obiskujemo na razne načine. Predvsem gre za obiskovanje preko iskalnikov in obiskovanje brez uporabe iskalnika. Uporaba iskalnika je v primerih, ko določene spletne strani in njihovo vsebino ne poznamo praktično nuja. Ravno obratno je v primerih, ko spletne iskalnike ne potrebujemo, saj spletne strani že poznamo, tako kot način dostopa do njih. Optimizacija za iskalnike je nadalje bolj ali manj koristna tudi za vse, ki iščejo preko iskalnikov. Nekateri uporabniki spleta iskalnike razumejo kot vsemogočne, zato rezultate iskanja razumejo kot informacijo, ki jim bo v največjim možni meri omogočala najti najboljše. Optimizacija za iskalnike na drugi stani ni koristna za vse, ki se zavedajo načina izvajanja in aktivnosti. Cilj, ki ga optimizacija za iskalnike v veliko primerih zasleduje je doseganje najboljših pozicij v iskalniku. Pri tem so vse ostale lastnosti spletne strani velikokrat postavljene na nižja mesta, ker je prioriteta v boljši uvrščenosti v iskalnikih. Zato mnogi, ki jim optimizacija za iskalnike ni tuja, rezultate iskanja ne upoštevajo po razvrstitvi, ampak po nekem čisto svojem ključu. Tako imamo obiskovalce spleta, ki preko iskalnikov ponujene zadetke ne iščejo po uvrstitvi, ampak po svojih načelih. Zgodi se, da namesto prvih nekaj zadetkov iščejo zadetke, ki so nižje uvrščeni ali so razvrščeni na drugi, tretji ali celo naslednjih straneh. Zavedajo se, da so ustvarjalci spletnih strani in njihovi lastniki več energije, aktivnosti in sredstva usmerili v boljšo uvrstitev v rezultatih iskanja, kot v samo vsebino oziroma lastnosti tistega, kar je predstavljeno v vsebini. Optimizacija za iskalnike je tako lahko dvorezen meč, nekateri obiskovalci jo tako dejansko tudi razumejo.

Optimizacija za iskalnike je dejavnost, ki ponuja mnoge izzive za ustvarjale kot obiskovalce spleta in vse, kateri skrbijo za njegovo higieno.

Več si preberite tukaj.

facebook oglaševa

Panda update, dobrodošla pridobitev spleta

Panda update je bil prvič predstavljen pred nekaj leti. Področje spletnih strani je panda update na novo uredil.

Predvsem je panda update posegel na področje optimizacije spletnih strani. Optimizacija spletnih stani , na področje katere je panda update posegel, ima za cilj želeno uvrstitev spletne strani. Panda update to uvrstitev nadzira. Po potrebi panda update ukrepa, ter spletne strani loči glede na analizo. Panda update na tak način doseže ločevanje med dobrimi in manj dobrimi spletnimi stranmi. Optimizacija spletnih strani je pomembna predvsem v spletnem trženju. Spletno trženje je sodobna oblika klasičnega trženja. Razlika med klasičnim in spletnim trženjem je v uporabi sodobnih orodji. Uporablja jih spletno trženje. Razvilo se je skladno z razvojem spleta. V začetku je bil splet domena vojaških krogov. Postopoma se je njegova uporabna vrednost prenesla tudi na civilno sfero. Z večanjem uporabnosti in dostopnosti je splet dosegel velik krog uporabnikov. Vsak velik krog uporabnikov pa je zanimiv za trženje izdelkov ali storitev, zanimiv je tudi za širjenje raznih ved, prepričanj, znanosti, informacij in drugih načeloma nepridobitnih zadev. Trženje je na ta način dobilo novo orodje, ki je prihranilo mnoge aktivnosti oziroma jih poenostavilo. Ciljni potencialni kupci imajo seveda pri spletnem trženju nekaj omejitev. V prvi vrsti morajo znati uporabljati splet in imeti za to določeno opremo. Mnoge generacije so to sprejele in osvojile z neverjetno naglico, druge osvajajo uporabo spleta počasi, nekateri pa ga po vsej verjetnosti ne bodo uporabljali nikoli. Spletno trženje mora vse te značilnosti poznati. Nesmisel je izvajati propagando in oglaševanje za skupino, kateri je splet tujka. Za druge pa je seveda več kot odlično orodje spletnega trženja. Ker uporabniki spleta svoje interese izražajo prek obiska spletnih strani, je za tržnike pomembno pridobiti njihovo naklonjenost. V veliki meri se optimizacija ukvarja z aktivnostjo, ki ima za cilj uvrstitev na dobro vidna mesta.

Panda update je dobrodošla novost na spletu.

Merjenje na spletu

Google Analytics namenjen novincem in izkušenim uporabnikom

Google Analytics je storitev, ki omogoča merjenje prodaje in je odlično orodje za merjenje obiska na vaši spletni strani. Prav tako je zelo učinkovito orodje za merjenje učinkovitosti spletnega oglaševanja. Google Analytics vam poleg tega zagotavlja možnost svežih vpogledov v to, kako obiskovalci vašo spletno stran uporabljajo, kako so do nje prispeli in kako jih lahko prepričate, da se bodo na njo vračali. Google Analytics je orodje, ki je brezplačno, vse kar pa morate narediti vi je, da si ustvarite Google Analytics račun in si na vašo spletno stran vgradite Google Analytics sledilno kodo, oziroma jo posredujete podjetju, če vam seveda spletno stran vzdržujejo slednji in ne vi sami.

Google Analytics je brezplačno orodje podjetja Google in ponuja veliko virov za izobraževanje. Videoposnetki in članki, ki so na voljo, so tisti, ki bodo zelo pomagali kar najbolj izkoristiti storitev Google Analytics, tako vsem novincem, kot tudi izkušenim uporabnikom. Videoposnetki, ki si jih lahko ogledate na uradnem kanalu storitve Google Analytics na YouTubu pokrivajo praktično vse teme, ki vas zanimajo, od tistih za popolne začetnike, pa do tistih, ki jih zanimajo nekoliko bolj napredne funkcije. In kako si ustvariti Google Analytics račun? Vse kar morate storiti je prijava, ki je popolnoma brezplačna. Vpišete se z vašim gmail računom, ki je pogoj za ustvarjanje računa. Nato samo sledite navodilom ter si nastavite kodo za sledenje. Google Analytics je preprost za uporabo, sami se lahko odločate o tem, katere podatke si želite ogledati, hkrati pa s le nekaj kliki prilagodite svoja poročila. Google Analytics je orodje, ki ga lahko uporabljate za analizo spletne strani, družabnih omrežij, prav tako pa lahko storitev uporabljate tudi na mobilni napravi.

Storitev Google Analytics za mobilne naprave omogoča merjenje spletnih mest za mobilne naprave, aplikacij in obiskov iz naprav, ki imajo spletni dostop.

http://www.optimizacija.eu/

Optimizacija strani

Optimizacija strani ključni element na poti do uspeha

Optimizacija strani Optimizacija strani je pomembna vsaj toliko ali pa še mnogo več kakor narejena spletna stran. Spletna stran je lahko še tako lepa in grafično obdelana, a, če ne bo dobro optimizirana se bo izgubila v množici ponudnikov in nam bo kaj malo koristila. Optimizacija strani je preprost način s katerim naši strani pomagamo, da se pod določenimi ključnimi besedami prikazuje čim višje v različnih iskalnikih. Toda optimizacija strani še zdaleč ni tako preprosta, kakor se komu dozdeva. Čeprav lahko stran optimiziramo na veliko načinov je uspešnost odvisna predvsem od znanja. Uspešna optimizacija strani je odvisna od izkušenj in predvsem od preverjenih metod. V kolikor se takšnega dela lotimo sami je potrebno kar nekaj znanja, sreče in seveda potrpežljivost ter časa. Optimizacija strani traja časovno kar nekaj časa, je pa res, da, ko enkrat pridemo na vrh v določenem iskalniku, nekaj časa tam ostanemo. Strokovnjaki, ki se s tem ukvarjajo in imajo izkušnje, že s samo analizo ključnih besed izbere tiste, za katere misli, da so najbolj primerne in bodo strani prinesle kar največ obiska in s posledično več zaslužka. Pomembno je vedeti, da se je potrebno držati pravil, da je uspešna optimizacija strani.

Več informacij: www.red-orbit.com

Optimizacija internet strani

Optimizacija internet strani, ko želite, da vas potencialne stranke najdejo

Optimizacija internet straniOptimizacija internet strani je naloga, pred katero se slej kot prej najde vsak posameznik ali podjetje, ki si od svoje spletne strani želi več obiska ali zaslužka. Če ste naredili še tako zanimivo internetno stran ali po možnosti za njo odšteli kar nekaj denarja, se lahko prav kmalu zgodi, da boste zelo potrti, saj vas v množici podobnih strani nihče ne bo našel. Nihče je ne najde in nihče je ne obišče, iščete se in se ne najdete. Marsikomu so takšne stvari še kako poznane. Tu pride na vrsto dejavnost optimizacija internet strani, ki jo lahko za vas opravi strokovnjak, lahko pa se je lotite kar sami. Optimizacija internet strani je zanesljiv strošek, da brez prevelikih stroškov pristane vaša internet stran med iskanimi zadetki kar najvišje. Na voljo je kar nekaj preverjenih tehnik, da vaša internet stran počasi, a zato toliko bolj zanesljivo prepričajo iskalnike, da je prav vaša stran tisto, kar stranke iščejo. Optimizacija internet strani zahteva kar nekaj časa, potrpežljivosti in znanja, ter je dolgotrajen proces, ki pa se obrestuje. Ko smo enkrat pri vrhu, tam ostanemo kar nekaj časa. Hitro in ugodno izboljšanje spletne strani zagotavlja optimizacija internet strani.

Več informacij: www.red-orbit.com