Arhiv Značk: prehrana

pomen ogljikovih hidratov

Ogljikovi hidrati dajejo energijo

Ogljikovi hidrati nam dajejo energijo .

Značilnost, ki jo ogljikovi hidrati imajo glede zagotavljanja energije je, da predstavljajo najhitrejši način njene zagotovitve. Energija, ki jo ogljikovi hidrati
zagotavljajo je življenjsko nujna . Ogljikovi hidrati jo lahko zagotovijo. Zavedati pa se velja, da ogljikovi hidrati niso vsi enaki. Ogljikovi hidrati imajo temu primerno drugačne lastnosti in učinkovine. Obstajajo enostavni in sestavljeni ogljikovi hidrati. Njihova razlika je predvsem v učinkovitosti. Učinkovitost prehrane je zelo pomembna, če se želimo zdravo prehranjevati. Zdravo prehranjevanje se zaveda potreb in možnosti. Potrebe in možnosti so različne. Potrebe so med seboj različne po starosti, spolu, aktivnostih in mnogih drugih značilnostih. Možnosti so različne glede na dostopnost, prihodek, nakupne in potrošne navade ter mnoge druge. Potrebe morajo biti predvsem optimalno zagotovljene. To pomeni časovno dovolj kakovostne in v zadostnih količinah. Ker je človek v večini primerov sladkosnedno bitje, se velikokrat porajajo želje, ki zdravju niso koristne. Lahko bi jih imenovali kar razvade. Razvade so lahko različno koristne in man koristne. Zdravju so lahko manj koristne, če jih ne znamo vnovčiti. Lastnost človeškega organizma med drugim je, da lahko zaužite snovi izkoristi na razne načine. V primerih, ko je človek aktiven, lahko zaužita količina alkohola, ki je načeloma nekoristna, bistveno hitreje izhlapi oziroma je porabljena. Oseba, ki ni aktivna, ima čisto drugačne posledice pri zaužitju alkohola. Negativne lastnosti, se čisto drugače odražajo. Podobno velja za mnoge druge lastnosti zdrave prehrane. Poleg tega imajo razvade pozitivno lastnost v občutku sreče. Pozitivno razmišljanje in energija sta lastnosti, ki ju je težko meriti, prinašajo pa pozitivne učinke. Tako lahko greh pri prehrani, prinaša pozitivne učinke. Velja pa se zavedati vseh dodatnih možnosti. Če se pregrešimo pri prekomernosti, lahko to z fizično aktivnostjo, dodobra izničimo. Človek je bitje, ki ima neverjetne možnosti in sposobnosti. Mora jih samo koristno uporabiti.

Ogljikovi hidrati so lahko koristen vir energije.

Izpadanje las pri moških

Izpadanje las pri moških in ženskah

Izpadanje las je vedno bil in vedno bo strah in trepet vsakega človeka, ki mu njegov videz nekaj pomeni. Ljudje smo navajeni, da se gledamo v oči, tako da imamo pred seboj vedno predvsem glavo osebe s katero govorimo, jo opazujemo oz. smo z njo v nekem osebnem stiku. Urejena pričeska ustvari podobo urjenega človeka in če na glavi ni več veliko las, morajo mnogi, ki želijo biti urejeni, poseči po drastičnem ukrepu: britje preostalih las. Tisti, ki imajo lepo obliko lobanje in jim obrita glava pristaja, imajo srečo, tisti, ki te sreče nimajo, pa lahko posežejo po modnih lasuljah ali pa se sprijaznijo. Do določene mere se lahko izpadanje las prepreči in včasih je možno tudi vzpostaviti prvotno stanje. Vse je odvisno od razloga, zaradi katerega se je pojavilo izpadanje las.

Eden izmed najbolj pogostih vzrokov je tako imenovano prehodno izpadanje las. Običajno je za tem izpadanjem nek vzrok, ki se je pojavil nekaj tednov ali celo mesecev preden se je pričelo izpadanje las. Oseba, ki je že nekaj mesecev na hudi dieti, na kateri ima močno omejen kalorični vnos, lahko zazna izpadanje las. To se lahko pojavi tudi pri osebah, ki so v zelo hudem stresu. Včasih je izpadanje las lahko tudi posledica jemanja kakšnih zdravil ali uživanja neprimerne hrane. Med zelo pogoste razloge za prehodno izpadanje las pa spadajo tudi hormonska neravnovesja. Predvsem pri ženskah po porodu ali po prenehanju jemanja kontracepcijskih tablet se lahko pojavi prehodno izpadanje las. V vseh teh naštetih primerih se lasje s časom povrnejo nazaj v prvotno stanje, tako da dejansko ni potrebno skrbeti, da bo oseba postala plešasta.

Trajna plešavost je običajno dedna. Od matere ali očeta podedujemo gen, ki povzroči izpadanje las. Najprej se lasje ošibijo, nato se pričnejo lomiti in krajšati, nato pa izpadejo. V teh primerih lasje ne zrastejo več.

Več informacij in člankov

Imunski sistem in prehrana

Komu lahko pomagajo prehranski dodatki Fidimed

Fidimed je priznana blagovna znamka, ki že vrsto let na slovenskem trgu prehranjuje prehranska dopolnila. Slednja so v sodobnem svetu zelo pomemben vir hranilnih snovi, ki jih sicer ljudje ne dobijo v hrano ali pa jih iz hrane dobijo precej manj, kot bi jih dejansko potrebovali. Ali ste vedeli, da Fidimed izdeluje naravna prehranska dopolnila? Izdelki te blagovne znamke so prešli skozi izjemno nizko stopnjo obdelave, zaradi česar ohranjajo naravno strukturo elementov. To je pomembna informacija, saj se je potrebno zavedati, da v modernem svetu ljudje zaužijemo zelo malo hranil, ki imajo bogato naravno strukturo. Zato se Fidimed prehranska dopolnila umeščajo prav na ta razkorak med človeško potrebo po hranilnih snoveh in dejanskim vnosom, ki je v povprečju izjemno slab.

Ker se ljudje med seboj močno razlikujemo, imamo tudi različne potrebe po Fidimed prehranski dodatkih. Predvsem jih potrebujejo posamezniki, ki dolgotrajno jemljejo zdravila, ki jim jih je predpisal zdravnik. Običajno se Fidimed prehranski dodatki svetujejo tudi vsem tistim posameznikom, ki so pravkar preboleli kakšno bolezen ali pa so se rehabilitirali po kakšni poškodbi. Fidimed prehranski dodatki lahko pomagajo tudi posameznikom, ki so pod stresom. V tem obdobju se lahko močno poslabša splošno zdravstveno stanje, saj se imunski sistem močno oslabi. Takrat je potrebno v telo vnesti različne hranilne snovi, ki pomagajo ponovno vzpostaviti ravnovesje imunskega sistema.

Fidimed prehranski dodatki pa so pomembni tudi za osebe, ki imajo zelo malo časa zase in za to, da bi poskrbele za zdravo prehranjevanje. Ljudje bi morali vsaki dan pojesti dovolj sadja, zelenjave, mlečnih izdelkov in mesnih izdelkov. Iz vseh teh virov pridobivamo pomembna makro in mikro hranila. Veliko ljudi pa namesto te polnovredne hrane raje izbere krajšo pot: hitra prehrana. Takšnim osebam, ki jedo visoko predelano hitro prehrano lahko Fidimed prehranski dodatki pomagajo pri vzdrževanju zdravja, dobrega počutja in predvsem dovolj energije za delovanje.

http://fidimed.si/

Diete ne delujejo

Hujšanje brez športa in z njim

Hujšanje je mogoče začeti na več različnih načinov ali pa s kombinacijo različnih pristopov. Najbolj običajno je, da hujšanje pričnemo tako, da zmanjšamo količino hrane, ki jo zaužijemo v enem dnevu. Na takšen način ustvarimo tako imenovani kalorični deficit. To pomeni, da bo telo porabilo več energije, kakor smo jo mi vnesli vanj s hrano. Pri tem pa za hujšanje ni potrebno dodajati še dodatne telesne aktivnosti, ker energijski primanjkljaj ustvarja že sam bazalni metabolizem. Človeško telo v vsakem trenutku opravlja različne telesne funkcije: bitje srca, dihanje, prebavljanje itn. V vsakem organu potekajo procesi, ki porabljajo energijo. In prav delovanje teh procesov razumemo pod pojmom bazalni metabolizem. Poleg tega pa vsako opravilo, ki ga posameznik naredi v dnevu: pomije posodo, dela v službi, bere knjigo itn. porabi dodatno energijo. Takšna dnevna poraba in bazalni metabolizem skupaj s kaloričnim deficitom omogočajo, da se hujšanje dogaja tudi brez športne aktivnosti.

Vendar – ali je takšno hujšanje optimalno? Odgovor je pričakovano negativen. Posamezniki, ki se odločijo za takšno hujšanje bodo slej ko prej zašli v obdobje stradanja. Hujšanje se bo že po nekaj tednih ustavilo, saj se bo metabolizem upočasnil, psihološko pa bo izjemno težko prenašati neprestan občutek lakote. Ljudje, ki nimajo jeklene volje, bodo slej ko prej obupali in se vrnili na stara pota slabih prehranjevalnih navad.

Zato je pomembno, da hujšanje pričnemo v kombinaciji s povečano telesno aktivnostjo. Namesto močnega zniževanja kaloričnega vnosa, raje povečajmo telesno aktivnost. S tem se bo še dodatno pospešila prebava in drugi metabolični procesi, kar bo še dodatno pospešilo hujšanje. Poleg tega pa bomo naredili nekaj še za naše zdravje. Telesna vadba naj bo sestavljena iz dvigovanja bremen, da se ohrani mišična masa, ter iz aerobne vadbe, kakršna je tek, da krepimo krvno žilni sistem. Na tak način bo hujšanje veliko bolj učinkovito, zdrav način življenja pa bo postal vaša stalnica.

http://fidimed.si