Arhiv Značk: prehranska dopolnila

Ko je konec zime, se velikokrat sprašujemo kako shujšati

Normal 0 21 false false false SL X-NONE X-NONE

Kako shujšati, se sprašuje marsikdo, ko prihaja konec dolge zime, saj je prav to odličen letni čas, pod katerim lahko odvečne kilograme spretno skrijemo pod debelo plastjo oblačil. In kako po obilnih praznikih, ko smo se pošteno razvadili z najrazličnejšimi dobrotami naenkrat preiti na zdravo prehrano? Hujšanje je ena izmed najbolj težavnih nalog, ki se je loteva vsaj enkrat v življenju vsak izmed nas, no, predvsem predstavnic ženskega spola. Mnogi preizkušajo eno dieto za drugo in prav vsaka je še bolj drastična, kot prejšnja, a to nikakor ni rešitev, saj se navadno kazalec na tehtnici nikamor ne premakne. Nekateri se odločijo za drastične diete, ki pa na žalost bolj kot koristijo, našemu zdravju škodujejo. Recepta kako shujšati, pravzaprav ni, pomembna je predvsem http://www.fidimed.si/ ” title=” prehranska dopolnila “>zdrava in uravnotežena prehrana in dovolj gibanja. V kolikor se odločimo za zdrav način hujšanja, ne bomo dobili le manj kilogramov ampak tudi lepše telo pa tudi bolj sijočo kožo, veliko lepše in bolj bujne lase, zdrave in lepše nohte ter predvsem boljši in mirnejši spanec.

Tisti, ki želimo na pravilen način shujšati in pridobljeno težo kasneje tudi obdržati, mora v prvi vrst spremeniti z leti pridobljene prehranjevalne, v prvi vrsti pa je potrebno spremeniti tudi naše gibalne navade. Shujšati je mogoče na veliko različnih načinov, hujšati na pravilen način, s trajnim učinkom pa je seveda veliko težje. http://www.fidimed.si/zdravstvene_teme/clanki_strokovnjakov/16/debelost_in_hu… ” title=” hujšanje “>Pripravimo si načrt za hujšanje, ki naj vsebuje uživanje čim bolj zdrave, uravnotežene prehrane, veliko gibanja, rekreacije, pa tudi načrt kako težo vzdrževati.

Prehranska dopolnila, živila, s katerimi dopolnjujemo običajno prehrano

 

Prehranska dopolnila potrebujemo, pa čeprav večkrat trdimo nasprotno. Da se človek počuti zares optimalno potrebuje vsak dan najmanj 45 osnovnih hranilnih snovi. Kar nekaj jih seveda dobi v svoje telo s pravilno in uravnoteženo prehrano, z sodobnim načinom življenja in temu primerno prehrano, pa se žal velikokrat dogaja, da v telo ne dobimo vsega, kar naše telo potrebuje. Prav zato so na policah številnih specializiranih, pa tudi otroških trgovin najrazličnejša prehranska dopolnila, s katerimi zagotovimo, da naše telo prejme vse priporočene doze hranilne snovi. V najrazličnejših oblikah, razdeljene na skupine najdemo prehranska dopolnila namenjena ohranjanju zdravja, povečevanju vzdržljivosti, dodatke za dobro počutje in dodatno energijo. Prehranska dopolnila so še posebej primerna zaradi najrazličnejših vzrokov, ki zahtevajo povečan vnos hranil in vitaminov v telo. Takšna specifična stanja so nosečnost, povečan fizični napor, zdravljenje s nekaterimi zdravili, kronična bolezenska stanja, neprimerne shujševalne diete, nekakovostna hrana, bolezni, alergije in starost. Prehranska dopolnila pa so potrebna tudi nekaterim otrokom, sploh tistim, ki uživajo nezdravo hrano, gazirane pijače, ne pijejo dovolj vode in mleka in se premalo gibljejo na svežem zraku. Pomembna za rast in za razvoj organizma, še posebno za ljudi, ki pojedo premalo sadja so prehranska dopolnila.

Prehranske navade in omega 3 maščobne kisline

Sodoben življenjski tempo nas dobesedno sili v nezdravo prehranjevanje, ki ima za posledico nešteto negativnih učinkov, ki se sestavljajo, kot domine. Ko le te padejo se lahko znajdemo v precej neprijetnem položaju. Ne glede na vse, zdravje bi moralo postati naša primarna skrb. Nič nam ne pomagajo kupi denarja, če zdravje odpove. Nezdravi prehrani lahko kompenziramo s premišljenim izborom prehranskih dopolnil.

Naj že kar ob začetku dodam, da pri nobeni stvari ne gre pretiravati. Omega 3 maščobne kisline, spadajo v kategorijo esencialnih maščobnih kislin, ki bi morale biti del naše vsakodnevne prehrane. Vsi, ki obožujete ribe in ostalo z ribami povezano prehrano ste že na precej dobri poti zadostnega vnosa omega 3. Vsi ostali pa pričnite z povečanjem števila obrokov, ki vsebujejo ribe. Če vam nikakor ne uspe spremeniti jedilnika tako, da bi vseboval ribe in posledično omega 3 maščobe, vam preostanejo naravna prehranska dopolnila, ki bodo poskrbela za uravnotežen dnevni vnos omega 3 maščobnih kislin.

Z vnosom omega 3 v dnevno prehrano boste preventivno poskrbeli za marsikatero srčno-žilno bolezen. Če imate otroke vam toplo priporočamo, da jih čim prej privadite na uživanje hrane, ki vsebuje zadostno količino omega 3 maščobnih kislin. Ni zanemarljivo dejstvo iz mednarodnih raziskav, da omega 3 maščobe posredno vplivajo tudi na stopnjo mentalne in socialne inteligence otrok.