Arhiv Značk: Tek

Tek v prehodnih obdobjih

Tek se velikokrat začne zgodaj spomladi ali proti koncu zime, tekače včasih presenetijo nizke temperature.

Vsi poznamo občutek mraza ter toplote, ki spremljata tek. V prehodnem obdobju se po prihodu v notranje prostore počutimo prijetno, čeprav so v njih nizke temperature. Notranje prostore ogrevamo na okrog dvajset stopinj Celzija, zunaj pa imamo nižje temperature. Ko izvajamo trening za tek, se včasih gibamo pri nizkih temperaturah. Ob vstopu v notranje prostore, z temperaturo okrog deset stopinj Celzija, nam bo toplo. To so deli notranjih prostorov, ki so neogreti ali jih poredko ogrevamo. Toliko bolj pa nas bo tek ogrel, ko bomo vstopili v ogrevane prostore. Kdaj je najbolje izvajati tek v zimskem času je odvisno od posameznika ter spremljajočih dejavnikov. Kdor lahko teku prilagodi profesionalne obveznosti ima na voljo vse možne termine. Izbere pač tistega, ki mu najbolj ustreza. Profesionalne aktivnosti narekujejo tek pred ali po njih. To pomeni zjutraj ali popoldne oziroma zvečer. V jutranjih urah so temperature pogosto nizke, nekaterim prav prija ta temperaturna sprememba. Ki pa spet ni tako izrazita, saj mnogi radi spijo na nižjih temperaturah. To niso ekstremno nizke temperature, ampak nižje od temperatur v bivalnih prostorih. Ko končamo tek se ob povratku počutimo ogreti, občutek toplote nas bo spremljal še nekaj časa. Drugače razmišljajo tisti, ki tek izvajajo v najbolj toplih delih prehodnega obdobja. Takrat se temperature dvignejo, mnogim prija tudi sončna svetloba. Ta ni tako izrazita, kot v poletnih mesecih, občutek pa je mnogim ravno obraten. Pozimi jih sončni žarki bistveno bolj ogrejejo, zato prinaša tek v tem obdobju dneva zelo pozitivne občutke. Na izbiro ostanejo še popoldanske oziroma večerne ure. Pozimi se čas dnevne svetlobe spreminja, zato je tema razmeroma kmalu. Ta termin izkoristijo predvsem tisti, ki imajo v drugih delih dneva obveznosti ali ji ta termin preprosto najbolj ustreza.

Tek je aktivnost, ki navdušuje veliko ljudi.

https://www.superge.si/Tek/

kakšno tekalno stezo kupiti

Weslo iFit tekalna steza

Tekalna steza iFit je Bluetooth omogočena in z njo se lahko povežete z Google maps, da vas lahko ob združevanju s svojo tablico ali pametnim telefonom popelje po celem svetu. Podobno kot da bi imeli virtualnega asistenta pri treniranju, ki vam nudi smernice. Povezali boste svoj iPhone ali tablico in prejeli paleto virov, na katere se lahko zanašate med vadbo (iFit je plačljiva z mesečno ali letno naročnino). To je ena izmed inteligentnih tekalnih stez zato bo učenje vseh lastnosti zahtevalo nekaj časa.

Prednosti iFit Treadmill tekalne steze

· Popolno za izgubo teže: svoje skrbi za lepo postavo postavite na stran. Ta inteligentna tekalna steza bo vaš najboljši partner pri dovajanju vadb, ki bodo vaše telo ponesle do popolne živahnosti in energičnosti.
· Zelo privlačna zasnova: morda ne iščete nečesa, kar bo lepo za vaše oko, a ne morete zanikati, da je ta tekalna steza zasnovana tako, da pritegne pogled. Fizični videz bo prva stvar, ki vas bo pred nakupom pritegnila.
· Je solidna in dobro grajena: vaša varnost pri tej tekalni stezi nikoli ni na kocki. Je stabilna, zato boste med vadbo trdno na tekalnem pasu. To je nekaj, kar je nujno potrebno, če želite svoj fitnes ponesti na naslednjo raven.
· Preprosta za zlaganje in shranjevanje: njena mobilnost je še en privlačen razlog za nakup. Če ste nekdo, ki išče preprostost pri svoji vadbeni opremi, potem je to vaš popolni odgovor.
Slabosti
· Je težka (53kg): prenašanje steze ni preprosto, saj je težja od drugih. Kljub temu pa je njeno prenašanje možno in vseeno ni težja od določenih še bolj kompleksnih stez.
· Za uporabo iFit se morate mesečno ali letno naročiti

Končno mnenje o tekalni stezi Weslo iFit:
Weslo vam prinaša nov model tekalne steze z lastnostmi, ki so za vas priročne, če si želite udobnih vadb, ki jih vodijo Google zemljevidi.

triatlon kot sodoben šport

Triatlon, modrost postopnega napredka

Triatlon rezultate izboljšujemo preko postopnega napredka .

Postopnost je za triatlon pomembna z več vidikov. Vsak človek je zgodba zase, zato ima vsak za določeno športno aktivnost določene osebne predispozicije. Te so določene preko fizičnih lastnost ter lastnosti organizma. Najpomembnejše je, da se v začetku z njimi soočimo. Pri tem pa se ne smemo pretirano obremenjevati z morebitnimi pomanjkljivostmi. V nadaljevanju, s postopno večjim obremenjevanjem organizma lahko triatlon te pomanjkljivosti ublaži. Pomembno pri tem je, da se naučimo pravilnega izvajanja. Ker gre za več aktivnosti je to še toliko bolj pomembno. Plavanje, kolesarjenje in tek imajo med seboj različne gibalne zahteve. Z njihovim pravilnim izvajanjem bo organizem za triatlon vzpostavi novo ravnovesje. Obremenitve se večajo, organizem pa se jim mora prilagoditi. To je nujno potrebno, če želimo, dobro triatlon pripravljenost. Pri tem gre za številne spremenjene lastnosti. Ker organizem postopoma privajamo novim zahtevam, se ima čas prilagoditi. V obratnem primeru, lahko triatlon pomeni nevarnost. Preobremenitve organizma so lahko izražene splošno ali pa v posameznem delu. Z njimi nam onemogoči ne le napredek, ampak celo izvajanje. Bolj kot gre za povzročene resne težave, dlje časa bo organizem potreboval za napredek. Težava preobremenjevanja je največkrat v želji znati vse takoj ter nepravilni oceni zahtevnosti aktivnosti. Vrhunski športniki , ki so velikokrat zgled in motivacija, aktivnosti izvajajo vrhunsko. To pa mnoge ob opazovanjem navda z občutkom, da gre za enostavno veščino. Že prve resnejše obremenitve, pa nam sporočajo, da temu ni tako. Streznitev nam bo prineslo dejstvo, da vse, kar vidimo v izvajanju vrhunskih športnikov, ni od včeraj. Ampak gre za dolgo obdobje treningov, tekmovanj, priprav ter številnih drugih dejavnosti. Tega pa drugače, kot izvajanje na isti način, ne more prinesti. Ta način pa je postopno nadgrajevane vseh osvojenih znanj. Le tako lahko v prihodnosti računamo z vrhunsko formo.

Triatlon je zanimiva aktivnost.

http://www.superge.si/infoportal/kategorija/lifestyle/triatlon-vadba-za-rekreativce.html

tek za zdravje

Tek, za vse in vsakogar

Tek je športna aktivnost za vse in vsakogar.

Izjeme so le osebe, ki iz takšni ali drugačnih razlogov tek ne morejo izvajati. Danes tek lahko prinaša velike koristi . Najbolje je, če se tek začne redno izvajati v času, ko je splošno zdravstveno stanje dobro oziroma ni nobenih zdravstvenih težav. Na žalost veliko ljudi začne tek zanimati, ko se zdravstveno stanje poslabša. Ter postane tek aktivnost, katero morajo izvajati po priporočilu strokovnjakov. Slabost takšnega načina je predvsem prisiljenost, kar lahko pri marsikom povzroči odpor. Čisto obratna slika je pri vseh rekreativcih, ki so si to športno aktivnost izbrali za svojo. V času, ko iz takšnih ali drugačnih razlogov aktivnost ne morejo izvajati, postaja želja vse močnejša. Kot sami rečejo, manjka jim tekaška aktivnost. Zato izrabijo vsak prosti trenutek, da izvedejo tekaško aktivnost. Z tekaško aktivnostjo smo načeloma bili seznanjeni vsi. Če ne drugače v času naših šolskih obveznosti. Takrat smo bili tekaške aktivnosti primorani izvajati vsi, brez posebnih izjem. Mnogim je trikrat ta šport prirasel k srcu. Posebno, če je bila strokovna oseba sposobna učence in dijake motivirati. Vendar so na žalost tudi slabe izkušnje iz tega obdobja prisotne. Nepravilen pristop je povzročil odpor, ki ga mnogi čutijo še danes. Zato ne preseneča, da se nekateri tekaške izkušnje ne želijo poslužiti. Čeprav bi jim zelo koristila. Pomoč pri tem nudi predvsem motivacija na razne načine. V nekaterih primerih premik povzroči okolica, ki je sposobna takšno osebo motivirati. Obstajajo pa tudi mnogi osebni ali pa splošno znani razlogi. Razlika je predvsem v tem, da so osebni razlogi mnogokrat skriti. Splošno znani, kot sama beseda pove, niso nobena skrivnost. Motivacijo velja izkoristiti v svoj prid na vsak način. Začetniki toliko bolj, drugi pa po potrebi.

Tek je aktivnost, ko potrebuje zgolj motivacijo, vse ostalo ima večina že doma, mnogokrat v kakšnem skritem kotu.

Le kakovostna tekaška oprema pomaga do dobrih rezultatov

Prihajajo toplejši dnevi in tekaška oprema bo kaj kmalu zavzela prva mesta v naših garderobnih omarah. Je še nimate? Poiščite svojo na superge.si. Ljubitelji zelo dobro vedo kakšna oprema za tek je najboljša, tisti, ki pa vsega še ne vemo, je morda prav letošnje leto dober začetek, da to spoznamo. Oprema, ki jo mora imeti vsak bodisi aktiven ali rekreativen tekač so kakovostni športni copati in oblačila za tek. Vse se začne pri športnik copatih, ki se razlikujejo od tega kakšne vrste tekač smo. Stabilnejši, težji modeli športnih copat so primerni za začetnike in manj trenirane tekače. Tekaška oprema pa je nekaj na kar so še posebej pozorni vrhunski tekači. Slednji imajo lažje športne copate, saj je njihova tehnika teka že dodobra izdelana. Oblačila za tek morajo biti narejena iz sintetike ali iz materiala, ki diha, izloča vlago na zunanjo stran oblačila, kjer le ta hitreje izhlapi. To zagotavlja vedno enako hladno telo, pa naj bo poletje ali zima. Pri izbiri tekaške opreme nikakor niso na prvem mestu modne smernice ampak dajemo prednost kvaliteti. Kvaliteto je možno tudi naročiti preko spleta, kar vam prihrani iskanje specializiranih trgovin. Za tek se oblečemo vremenu primerno, med poletjem kratke hlače, majico in tekaške čevlje, ko je vreme hladnejše pa je pomemben del tekaške opreme lahka vetrovka.