Arhiv Značk: zdravo hujšanje

Zagotovljeno izgubo kilogramov prinaša le naravno hujšanje

Hujšanje je ena izmed najbolj težkih nalog, pred katerim se vsaj enkrat v življenju znajde večina ljudi. Nikoli ni prepozno in nikoli prehitro, da se lotimo misije hujšanje. Res je, da je veliko lažje kilograme pridobiti, kakor jih kasneje izgubiti, a če se tega dela lotimo s resnostjo in vztrajnostjo, rezultat ne bo izostal. Drastične diete, ki se jih nekateri oklenejo s stradanjem in izčrpavanjem telesa so popolnoma zgrešene kajti, edino naravno hujšanje, je zdravo hujšanje. Pristop k naravnemu hujšanju pravzaprav sploh ni težak, v prvi vrsti moramo krepko spremeniti svoj življenjski slog.

Nobena skrivnost ni uspešnost zdravega hujšanja, veliko telesne aktivnosti, če se le da bodimo disciplinirani in si vsak dan vzemimo čas zase in seveda odpoved nekaterim škodljivim razvadam. Svoje dnevne obroke pa porazdelimo na pet manjših in seveda bolj zdravih. Preden se lotimo hujšanja, se moramo vprašati zakaj želimo shujšati, če je posredi preveč kilogramov, ki se jih želimo znebiti zaradi zdravja potem se hujšanja oprimimo z vsemi močmi. V kolikor pa želimo biti kakor manekenke iz televizije, potem je bolje, da že kar na začetku nehate. Naravno hujšanje je obenem tudi hujšanje z glavo. Le zdravo je pravo hujšanje.

Za vse, ki želite podrobno razumeti hujšanje, vabimo, da si preberejo vsebine na: http://www.webmd.com/diet/

Hujšanje, večno hrepenenje po vodnjaku mladosti

HujšanjeHujšanje, verjetno ni nikogar, vsaj oseb ženskega spola, ki še niso slišale za to besedo. Navadno se še posebej intenzivne priprave in napori do želene postave začnejo malo preden se začnejo poletni meseci in je čas, da se končno odvržejo odvečna oblačila. Že ob misli na kratka poletna krilca in na lahke majice se kar zgrozimo, ko zapremo oči in na tihem vidimo svojo zimsko podobo neznanke v ogledalu. Misija hujšanja je tako rekoč vsako leto nujno potrebna, pa, če si to želimo ali pa ne. Večina izmed nas si najprej pripravi shujševalni načrt. Hujšanje pa je proces, ki mora imeti več faz in se ne zgodi kar tako, iz dneva v noč. Dejstvo je, da prav vsak shujševalni načrt nikoli ni bil in nikoli ne bo enak za vse. Hujšanje tako zahteva povsem individualni pristop. To je pomembno predvsem zaradi dejstva, da smo si ljudje različni in telo vsakega posameznika zelo različno odreagira na določeno vrsto hrane. Vsak, ki hujšanje vzame dovolj resno se bo dobro spoznal s svojim telesom in z njegovimi zahtevami zato bo sčasoma zelo dobro ugotovil kaj mu ustreza in kaj ne. Težko in zahtevno opravilo, pa čeprav se nam ne zdi je hujšanje.

Hujšanje, ko veš, kaj ta beseda sploh pomeni

Hujšanje je precej aktualna tema v današnjem času, pa to ne velja le za tiste, ki se želijo znebiti telesne teže ampak tudi za ljudi, ki si želijo ustvariti lepše in zapeljivejše telo. Hujšanje ni garanje za kakšen kilogram manj, hujšanje je izboljšanje telesnega počutja in zdravja. Ko se lotimo hujšanja je dobro vedeti, kaj ta beseda v resnici pomeni. S hujšanjem želimo izgubiti odvečno maščobo in ne odvečnih kilogramov, čeprav to pride zraven, kar samo od sebe. Drastične diete, ki si jih nekateri zadajo so lahko zdravju zelo škodljive, zato, pamet v roke. Hujšanje mora biti postopno, s pametjo in preudarno, da si ne naredimo več škode kakor koristi. Hujšanje je dolgotrajen proces, a edini pravi recept za topljenje odvečne maščobe, je manj hrane in več gibanja. Navadno se misija hujšanje začne pred poletnimi meseci, ko se več ne moremo uspešno skriti pod kupi oblačil in je čas za oprijete majčke in kratka krilca.

Pomembno je, da vsak pri sebi naredi shujševalni načrt, ki se ga seveda mora držati. Hujšanje je stvar posameznika, ljudje smo različni zato mora biti tudi hujšanje povsem individualno. Zdrava prehrana je temelj in osnova, kadar se gremo hujšanje.

Tisoč razlogov najdemo, da se odločimo za hujšanje

Hujšanje, le kje je razlog za njega? Morda v tem, da želimo lepši in boljši zunanji izgled , ali pa je razlog v tem, da se želimo znebiti odvečnega bremena in se lažje gibati. Razlogov je več, navadno pa je najpomembnejši ta, da počasi že čutimo, da je naše zdravje zaradi prevelike telesne teže ogroženo. V tem primeru je zadevo potrebno prijeti v svoje roke, vsaj dokler še ni prepozno.

Najbolj pomembno je, da se oseba, ki se odloči za hujšanje drži vseh zapovedi, ki si jih postavi. Hujšanje navadno začnemo z dieto, ki je za marsikoga skrajni izhod v sili. Ljudje smo takšni, da se navadno najprej odločimo za tisti način hujšanja, ki ga ljudje najbolj opevajo in hvalijo. Veliko trde volje in predvsem samodiscipline je potrebno, če želimo doseči želene rezultate in tega se moramo dobro zavedati. Najprej zamenjajmo stil življenja in na svoj jedilnik vnesimo več sadja in več zelenjave, ter zdrave in uravnotežene prehrane. Tisoč in eno dieto poznamo, a vedeti moramo, da ni nobena čudežna. Hujšanje mora potekati na zdrav način, z nenadnimi in drastičnimi ukrepi si lahko nakopljemo več škode kot koristi. Disciplina in gibanje za zdravo hujšanje.

Zdrava prehranska dopolnila, ki vam lahko pomagajo pri hujšanju si lahko ogledate na tej povezavi.

hujšanje

Za hujšanje je potreben kalorični primanjkljaj

Odstotek ljudi s previsoko telesno težo se v zadnjih desetletjih močno povečuje, zato se povečuje tudi zanimanje ljudi za hujšanje. S prekomerno telesno težo so znanstveniki povezali številne sodobne bolezni, tukaj gre zlasti za bolezni srca in ožilja. Hujšanje zato ni le lepotni podvig, ampak je tudi način, kako izboljšati svoje zdravje in nasploh kakovost življenja. Vendar pa so danes številni časopisi zapolnjeni z nasveti za hujšanje, ki so daleč proč od tega, kakšen bi moral biti zdrav pristop. Hujšanja se moramo lotiti na strateški način. To pomeni, da se moramo najprej pozanimati o osnovi, kako zagotoviti pogoje, da sploh lahko pričnemo hujšati, poleg tega pa moramo spoznati tudi zdrave načine za hujšanje.

 

V osnovi velja za hujšanje preprosta formula: hujšali bomo takrat, ko bomo v telo vnesli manj kalorij, kot jih bo telo porabilo. Tega se zavedajo praktično vsi, ki se odločijo za hujšanje. Vendar le malo ljudem uspe projekt izvesti do konca. Razlogov za to je veliko, eden izmed ključnih pa so tako imenovane skrite kalorije. Posamezniki pozabljajo, da imajo izdelki kot so sokovi, mleko in razni prigrizki tudi kalorij in pogostokrat kar precej. Dve veliki kavi z veliko mleka imata lahko toliko kalorij, če jima dodamo še žličko sladkorja, kolikor bi jih imel en zdrav uravnotežen obrok. Hujšanje tudi ni uspešno, če zraven popijemo liter soka ali kakšne druge pijače, ki ima zopet toliko kalorij, kot eden ali pa dva običajna zdrava obroka. Hujšanje bo torej uspešno le takrat, ko bomo vsaj približno prešteli kalorije, ki smo jih vnesli v svoje telo, in zagotovili, da jih je bilo manj, kot smo jih porabili.

Kako brez težav shujšati za 3kg v petih tednih?

Izguba treh kilogramov v petih tednih se smatra za zdrav način hujšanja. Pred začetkom se posvetujte z zdravnikom, če je ta program za vas primeren, da boste kar najbolj zdravi in učinkoviti.

1. Korak : omejitev vnosa kalorij.

Za začetek zmanjšajte količino vnešenih kalorij za 500, povečajte pa količino zaužitega sadja in zelenjave, saj vsebujejo veliko vlaknin in vitamov. Ti vam bodo pomagali pri ohranitvi občutka sitosti.

2. Korak : postopno zmanjševanje zaužitih kalorij.

Postopno zmanjšujte vnos kalorij, dokler ne boste zaužili 700 kalorij manj (na dan), kot pred začetkom hujšanja.

3. Korak : priprava dobro uravnoteženih obrokov.

Vsak dan si pripravite uravnotežen obrok, ki naj vključuje vir pustih beljakovin (40%), nekaj kompleksnih ogljikovih hidratov (40%), majhen procent maščob (20%) ter največ sadja in zelenjave.

4. Korak : pet do šest obrokov na dan.

Ti obroki naj bodo majhni, med njimi pa naj bo razmik dveh do treh ur. Zaradi občutka lakote pojeste več kot potrebujete, zato je dobro, če jeste, preden lakoto občutite.

5. Korak : telovadba.

Za zdravo hujšanje je nujna tudi telovadba, ki naj traja vsaj 30-45 minut na dan. Priporočljiva je hoja po hribih in pobočjih, pri tem pa ne uporabljajte uteži za gležnje, saj lahko to  vodi v poškodbe. Z naraščajočo kondicijo se naj intenzivnost vadbe zvišuje, preidete lahko na 20-30 minut teka.

6. Korak : upiranje želji po hrani.

Hrepenenju po hrani – kar pomeni posledično hujšanje – se lahko uprete s ščetkanjem zob. Ponavadi se pojavi pozno popoldan in če ščetkanje zob zataji, lahko zaužijete majhen, uravnotežen obrok. Najprimernejša sta zelenjava ali sadje. Mnogi ne vedo, da največ maščobe izgubimo ravno s prehrano (70%-80%) in ne s telovadbo (10%-30%).

 

Za učinkovito hujšanje je potrebna predvsem močna volja in samodisciplina. Poiščite si pravo motivacijo in ni razloga, da vam ne bi uspelo!