Uporabniška izkušnja vedno bolj vključuje splet

Uporabniška izkušnja so izkušnje uporabnika z izdelkom ali storitvami pridobljenimi na klasičen ali sodoben način.

Sodobna uporabniška izkušnja je danes v veliki meri vezana na splet, kar velja tudi za klasično trženje. Izdelke ali storitve danes pridobivamo preko klasičnega ali digitalnega trženja, veliko pa je tudi prepletanja. Zato je sodobna uporabniška izkušnja velikokrat preplet različnih pristopov. Klasično trženje raje izbiramo povsod tam, kjer veliko šteje vtis pridobljen preko naših čutil. Pri spletnem trženju je to mogoče zgolj v omejenem obsegu, predvsem se lahko zanesemo na vid in sluh. Pri klasičnem trženju pa uporabniška izkušnja veliko pozornost daje tudi vonju, otipu, različnim načinom preizkušanja v živo in podobnem. Preizkušanje v živo je tudi pristop, ki bo še dolgo časa uspešen način prodaje. Z preizkusom potencialni kupec ne dobi zgolj uporabniško izkušnjo, z preizkusom se kupec nad izdelkom ali storitvijo navduši. Velikokrat v pogovorih slišimo izraz, da se je kupec med preizkusom okužil. V prenesenem pomenu to pomeni, da je bil preizkusni izdelek več kot odlična promocija. V primeru, da to ni mogoče, sodobna uporabniška izkušnja nadaljuje z iskanjem koristnih informacij preko spleta. Pri praktičnem preizkusu lahko zaznava preko vseh čutil, nima pa na voljo informacij o izdelku ali storitvi. Izdelki ali storitve so največkrat opisani, vendar gre za skope informacije. sodobna uporabniška izkušnja poleg tega želi pred nakupom izvedeti, kako so bili drugi kupci zadovoljni, kakšna je vsebina, kako je s poprodajnimi storitvami in podobno. Pomen teh informacij je predvsem v njihovi neodvisnosti od ponudnikov izdelkov ali storitev. Viri informacij v tem primeru tem primeru temeljijo na uporabniški izkušnji. Bolj kot je dolgotrajna, pristna ter dobro opisana, večjo vrednost ima za potencialnega kupca. Praktično si lahko potencialni kupec prestavlja, kakšna bo njegova uporabniška izkušnja z izdelkom ali storitvijo v prihodnosti.

Uporabniška izkušnja igra pomembno vlogo pri odločanju za tržne aktivnosti ponudbe.

Dodatne informacije o tej tematiki preverite na naši internetni strani.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja