oglaševanje z google adwords

Večkanalni marketing, napredek potrošništva

Večkanalni marketing spreminja pojem potrošniška družba .

Potrošniška družba je izraz, ki ga lahko razumemo na več načinov. Eden je zasedenost parkirišč pred nakupovalnimi centri. Kar kaže na intenzivnost kupovanja v potrošniških središčih. Večkanalni marketing na drugi strani kaže, na napredek potrošniške družbe. Dejanski in potencialni kupci ne več nujno drvijo za vsem postavljenim na prodajne police, ne odzovejo se več oglasom primerno, ampak s pridom izkoristijo sodobno tehnologijo. Ta je danes v mnogih primerih že v žepu potrošnikov oziroma vedno pri roki. Za večkanalni marketing je značilno zbiranje kakovostnih informacij pred nakupom določenega izdelka ali storitve. Kakovostne informacije se nanašajo na vse koristne podatke o predmetu nakupa. V prvi vrsti so to cene, dejanska kakovost v praksi, poprodajne storitve ter vse druge lastnosti. S temi lastnostmi se bo kupec dejansko seznanil ob nakupu, pred njim pa so neznanka. V svetu, ki je prežet intenzivnim z napredkom in razvojem je večkanalni marketing tudi več kot le preverjanje cen, najboljših pogojev nakupa in podobnega. Ker imamo v letu dni ali celo prej na prodajni policah nove generacije izdelkov ali izdelke, ki so od predhodnikov različno spremenjeni, nam večkanalni marketing lahko pomaga dobro oceniti te spremembe. Časi, ko so spremembe dogajale v obdobju nekaj let so dokončno mimo. Zato je pretok informacij o novosti in lastnostih novosti več kot nujen. Potrošništvo ima s tem tudi možnost spremembe navad. Večja kot bo množica, ki uporablja večkanalni marketing , več sprememb v potrošništvu gre pričakovati. Nekateri trendi sprememb se kažejo že danes. Med kupci je opaziti ločevanje na podlagi racionalnosti. Na tujih trgih je ta trend občutnejši. Predvsem gre za trge, ki so pripravljeni v večjo kakovost več investirati. Značilnost teh trgov je med drugim tudi večje ločevanje ponudbe in povpraševanja na posamezne kakovostne nivoje.

Večkanalni marketing je prinesel pomembne spremembe na področje trženja.

Več

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja