Večkanalni marketing, ocena ponudbe

Večkanalni marketing je sodobno ocenjevanje ponudbe .

Ocenjevanje ljudje izvajamo neprestano, del tega procesa je tudi večkanalni marketing. Spletni nakupi so danes glede na preteklost vedno bolj pogosti, spreminja pa se tudi kakovost nakupov. V preteklosti je bilo ponudbe manj, hkrati pa tudi manj koristnih vsebin. Zato se je za izdelek ali storitev kupec odločil že ob obisku. Danes ima zato več možnosti preverjanja ponudbe. Tu nastopi večkanalni marketing, ki ponuja tako ponudbi kot povpraševanju pomemben napredek. Povpraševanje se zaveda, da živio v informacijski dobi, sposobne naprave za pridobivanje informacij ima tudi praktično vsak v svojem žepu. Z pridobivanjem informacij povpraševanje obogati svoje vedenje o ponudbi. Cene, zaloge, dobavljivost ter druge informacije so lahko na voljo takoj. S tega vidika je večkanalni marketing dvignil kakovost soočanja. V primeru, da cena ponudbe ne bo konkurenčna se bo povpraševanje odločilo za alternative ali jih vsaj poiskalo. Zaloge so prav tako pomembne, saj danes vedno večji delež povpraševanja želi imeti izdelek ali storitev takoj. V primeru, da aktualna ponudba tega ne more izpolniti, želimo čim prej dobiti drugo ponudbo. Prav tako prinaša večkanalni marketing spremembe na področju dobavljivosti. Izrazita je predvsem na specifičnih trgih, ki se razlikujejo v mnogih značilnostih, kot je recimo velikost. Na manjšem trgu je ponudba primerna povpraševanju. V splošnem je povpraševanje manjše kot na večjem trgu. Temu se prilagodi tudi ponudba, v praksi to opazimo kot manjšo ponudbo v horizontali ali vertikalni smeri. To prakso lahko večkanalni marketing spreminja skladno z možnostmi in sposobnostmi povpraševanja. V primeru, da ponudba na specifičnem trgu ni primerna, bo povpraševanje začelo iskati alternative zunaj njega. Ponudba je lahko zunaj specifičnega trga boljša, ima pa lahko pomanjkljivosti. Povpraševanje ne razmišlja le o pridobitvi, ampak tudi o koriščenju učinkov. Ti pa so lahko s tehničinimi napakami in drugimi ovirami lahko onemogočeni.

Večkanalni marketing je napredek soočanja ponudbe in povpraševanja.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja