Večkanalni marketing, sprememba povpraševanja

Večkanalni marketing je odgovor na spremembe povpraševanja .

Spremembe povpraševanja so prisotne od najstarejših časov, večkanalni marketing je zato zgolj del nenehnega razvoja človeške vrste. Pred njim je bil zelo pomemben prehod od klasičnega na internet trženje . Lahko bi rekli, da ta sprememba še ni dokončna ter se razvija. Verjetno dokončno do prehoda ne bo nikoli prišlo, saj ima klasičen pristop nekatere nezamenljive lastnosti. Bolj se spreminja spletno trženje, večkanalni marketing je lep primer. Razvoj spletnega trženja pogojujejo številni dejavniki, kot so tehnologija, družba, potrošniki, zakonodaja ter drugi dejavniki. Tehnologija je od časov prvih trgovin na spletu napredovala, postala je bolj izpopolnjena in zmogljiva. Dovolj je, da pogledamo v zgodovino svojih računalnikov oziroma njim podobnih naprav. V preteklosti smo imeli predvsem stacionarne računalnike, uporabljali smo jih omejen čas, dostop ni bil enostaven, vsebine so bile blago rečeno skromne. V takem okolju se večkanalni marketing ne more razvijati, ker nima osnovnih pogojev. Do njega smo prišči preko vmesnega obdobja, ki so ga zaznamovali začetni koraki na področju spletnega trženja. Ker je bila ponudba omejena in hkrati privlačna, je največkrat obisk pomenil tudi nakup ponujenega blaga ali storitev. Danes so vsebine bogatejše, veliko več časa smo prisotni na spletu, naprave so neprimerno bolj zmogljive in dostopne. Zato ima večkanalni marketing možnosti za obstoj in razvoj. Obisk spletne strani ni nujno povezan z nakupom ponujenega, ampak želimo pred tem izkoristiti možnost dodatnih informacij. Želijo se prepričati ali nam je ponujeno ustrezno, kakšne so lastnosti, kako je z uporabo v praski in podobno. Lahko rečemo, da je večkanalni marketing omogočil tudi razvoj kupcev na spletu. Postali so bolj osveščeni, temu primerno bolj zahtevni in željo preprosto povedano od spletne trgovine več kot v preteklosti.

Spremembe gre pričakovati tudi v prihodnosti prav zaradi povpraševanja ter vedno bolj kakovostne ponudbe, ki jo večkanalni marketing nudi.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja