Zanimanje za oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku računa na spletno povpraševanje prisotno na socialnem omrežju. Teoretično oglaševanje na Facebooku lahko v Sloveniji računa na približno milijon potencialnih kupcev izdelkov ali storitev. Dejanski potencialni kupci pa so odvisni tudi od drugih dejavnikov.

Oglaševanje na Facebooku je lahko zelo učinkovito.

Oglaševanje na spletu ima še veliko možnosti za razvoj in napredek

Digitalno oglaševanje ima pred klasičnim nekatere pomembne prednosti. Za oglaševanje na Facebooku je značilno, da se lahko bistveno bolje načrtuje, izvede in meri učinke oglaševanja. Pri tem je v veliko pomoč digitalna tehnika, ki beleži številne za oglaševanje na Facebooku koristne informacije. Določen izdelek ali storitev je lahko bolj zanimiv za ženski ali moški spol, zanimanje je lahko večje za mlajše, srednje ali starejše generacije, prav tako se lahko zazna različne informacije o obnašanju potencialnih kupcev izdelkov ali storitev. Kljub sodobnosti medija, pa za oglaševanje na Facebooku veljajo nekatera že uveljavljena pravila klasičnega oglaševanja. Za oglaševanje na Facebooku je zainteresirana tudi konkurenca, lahko ga tudi uporablja. Koristne so informacije o načinu komuniciranja s potencialnimi kupci, o načinu promoviranja izdelkov ali storitev, kakšne metode so v uporabi in podobno. Veliko koristnih informacij lahko pridobimo tudi na drugih virih. Za Slovenijo je značilen zelo nizek digitalni indeks med podjetji z vsaj deset zaposlenimi. Spletne strani ima od šestinosemdeset do enainosemdeset podjetji z deset zaposlenimi. Šestinosemdeset odstotkov podjetji v storitveni dejavnosti, enainosemdeset pa proizvodni dejavnosti. Družbena medije uporablja skoraj polovica podjetji, pet in štirideset odstotkov jih ima profil na družabnih omrežjih, sedemnajst odstotkov na spletnih medijih za izmenjavo mulit medijskih vsebin, sedem odstotkov pa jih ima svoj blog. Med družbenimi omrežji so priljubljeni Facebook, LinkedIn, med mediji za izmenjavo multimedijskih vsebin YouTube ter Instagram, blogi pa so objavljeni na različnih spletnih mestih. Plačljivo oglaševanje na spletu uporablja petina podjetji z vsaj desetimi zaposlenimi, priljubljeni so družbeni mediji, spletni iskalniki ter druge za oglaševanje primerne spletne strani. Obiščite spletno stran agencije za digitalni marketing, Red Orbit, ter si preberite odlične bloge, na temo Facebook oglaševanja.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja